behoorlijk onzeker!!!!

lieve mayo,

tjee, weet niet wat ik moet zeggen, want het is zo herkenbaar. Maakt volgens mij niet uit hoelang je bezig bent, iedereen heeft wel eens last van deze gevoelens/twijfels. Gelukkig kunnen we elkaar steunen en gaan we er allemaal weer met frisse moed tegenaan.

Tijs

heej tijs

dat klopt allemaal, iedereen is wel eens onzeker zeker als je niet zo regelmatig bent..
fijn om dat toch van anderen te horen!! hoe is het met jou tijs??? al wat vooruitgang???
ik hoor het wel, dank je wel voor je berichtje
 mayo

quote: veerle06 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-04-2006 17:47:24'));

In principe als je gewoon meteen na je ongesteldheid begint met vrijen en daarna het om de dag doet zit je altijd goed qua vruchtbare dagen.
Maar goed, dit moet in de praktijk natuurlijk ook te doen zijn.
Als ik jou was Fiepke zou ik gewoon het eerst zo proberen. Zeker omdat jullie eigenlijk nog moeten beginnen.
Scheelt je een hoop geld, terwijl het wellicht helemaal niet nodig is.
Groetjes V.

das inderdaad heel erg waar.
we willen in het begin ook gewoon rustig aan doen,
deze maand tellen we ook gewoon niet mee, stiekem wel, maar we gaan ervan uit dat er nix van gaat komen.
en dat klussen is niet zo'n probleem, we gaan niet zeggen: op die dag moet het, want je moet het willen en anders wordt het zo'n georganiseer en dan is het niet meer spontaan, dus we willen eerst een paar maanden er eigenlijk niets bij betrekken zoals dat soort testen.
je moet het ook niet forceren, dat bedoel ik te zeggen.
maar wat iedereen hier zegt: wat de hersenen zeggen, is niet wat het hart wil

Terug
Bovenaan