Pfff... Wij hebben hier een hele vervelende week achter de rug. Mijn zoontje werd niet deze vrijdag, maar vorige vrijdag erg ziek. Hele hoge koorts. Hij wilde niet eten en drinken en werd met de dag slapper en futloser. Na een avond nightcare en twee huisartsbezoeken eindelijk doorgestuurd naar de kinderarts. Zoals ik al vermoedde... Hij was aan het uitdrogen en moest aan het infuus. Vreselijk, een mannetje van 17 maanden met ernstige buikgriep die al een paar dagen met onderzoeken werd geplaagd en toen een maagsonde geplaatst moest krijgen!
Gelukkig ging het de dag erna beter en leefde hij weer op. Die dag werd papa ziek... en toen werd ik ziek. Ik ben nog steeds niet lekker, maar kan alweer wat eten en drinken en de pijn in mijn ribben begint weg te trekken. Gelukkig laat mijn dochtertje zich regelmatig goed voelen, want dat is toch wel eng hoor... Die overbelasting van je lichaam de hele week, flink veel stress en verdriet, nauwelijks rust en een paar dagen bijna geen eten...
Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat!
Liefs.
Gelukkig ging het de dag erna beter en leefde hij weer op. Die dag werd papa ziek... en toen werd ik ziek. Ik ben nog steeds niet lekker, maar kan alweer wat eten en drinken en de pijn in mijn ribben begint weg te trekken. Gelukkig laat mijn dochtertje zich regelmatig goed voelen, want dat is toch wel eng hoor... Die overbelasting van je lichaam de hele week, flink veel stress en verdriet, nauwelijks rust en een paar dagen bijna geen eten...
Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat!
Liefs.