Beiden kinderen in dezelfde maand jarig

Wie heeft dit ooit meegemaakt dat de eerste kind in de maand is geboren en de volgende ook in dezelfde maand geboren is na twee jaar?
Hoe vinden jullie het zelf? Ik hoor het wel

Mijn 1e is in februari geboren, de 2e ben ik uitgerekend op 30-1 dus grote kans dat ze in dezelfde maand jarig zijn. We gaan zien hoe het loopt. Er zit 3 jaar tussen, de eerste 2 jaar lijkt me sowieso geen probleem want dan heeft de kleinste nog weinig besef van de verjaardag. Daarna in ieder geval kinderfeestje apart, familie in 1x denk ik. 

Mijn neefje en nichtje hebben 5 dagen tussen de verjaardag zitten en schelen 4 jaar. Daar worden de verjaardagen voor volwassenen altijd samen gevierd en een apart kinderfeestje, werkt prima. 

[quote quote=10486418]Qua verjaardagen[/quote]
Dat weet ik nog niet mijn jongste word in oktober pas 1 ik ga hun verjaardagen wel apart vieren. 
Als ze straks ouder zijn vier ik de verjaardagen wel samen op 1 dag. 

Ik scheel 3 dagen met mijn zus, maar zit wel veel meer jaar tussen.
Het is hier regelmatig samen gevierd voor familie en vond ik in principe best.

Met eigen kinderen geen ervaring, daar zit straks 3 jaar en 2 maanden tussen

In de maand juni is het bij ons feest maand. De helft van ons eigen gezin is dan jarig. De 18e manlief en jongste dochter, 21e een zoon en de 27e een zoon. 
maar bij m'n man zijn kant zijn er in die weken ook veel jarig;
18e Dirk (man) en Jannette (dochter)
19e schoonzus 
20e andere schoonzus
21e Freek-Jan (zoon)
26e tantezegger
27e Jan-Hendrik (zoon) en schoonmoeder
andere kinderen zijn van november, december, februari en ikzelf in augustus ?

Ik en me zus zijn beide van december. 

was super gezellig, we schelen dan 361 dagen 
sinterklaas, mijn verjaardag, haar verjaardag, kerst, oud en nieuws 
We zeiden alrijd dat we 4 dagen tweeling waren. Zij van 18 dec en ik van 14.
Alleen voor de portomonnee van me ouders wat minder. Ik ben straks ook uitgerekend in December. Kijk er nu al naar uit HHAHA 
 :)

Terug
Bovenaan