Beiden kinderen in dezelfde maand jarig

Mijn drie kinderen zijn allemaal in november jarig (9e, 19e en 26e). Mijn jongste wordt dit jaar 1, dus haar verjaardag hebben we nog niet gevierd. Maar van de oudste twee deden we de verjaardagen samen vieren voor familie want die komen van ver (lees min. 2 uur rijden) en dan is het handig de feestjes te kunnen combineren. 
Opa en oma uit de buurt kwamen nog wel op de verjaardagen zelf en dan kregen ze ook de cadeautjes van ons. Ik heb ze nooit horen klagen, want op deze manier voelden ze zich vaak genoeg jarig.
Het feit dat ze kort voor de feestdagen jarig zijn, vind ik zelf vervelender dan dat ze kort op elkaar jarig zijn.
Is met kinderfeestjes wel een drukke maand, maar dan ben je de rest van het jaar ook klaar.

Mijn dochter wordt 20-12 5, ik was 12-12 uitgerekend van mijn zoontje. Hij is 29-11 geboren en wordt 1. Zelf ben ik 28-12 jarig dus 1 groot feest vanaf dat sint in het land is tot 1 januari ?

2 vriendinnen van mij, beide op dezelfde dag met 1 jaar verschil tussen de kinderen. Een vriendin heeft nu een dochter van 2 en mijn andere vriendin heeft 2 kinderen de oudste is net 4 en de jongste net 1. Met een maand verschil tussen de verjaardagen. De Kids van 1 en 2 zijn op dezelfde dag jarig.

Wij hebben 2 jongens in dec. 9 en 12 dec dus ook nog heel dicht op elkaar. Op de verjaardagen van de jongens zelf plannen we altijd iets leuks met het gezin. Als het in het weekend valt een dagje weg, op doordeweekse dagen gaan we lekker ergens eten (ivm school) de familie verjaardag vieren we altijd samen. Dec is voor iedereen al een drukke maand dus niet te doen om dan 2 losse feestjes te gaan geven.

Terug
Bovenaan