Bekend maken

Hai allemaal,

Ik weet pas een paar dagen dat ik zwanger ben en net als bij mijn 1e heb ik gelijk mijn zus gebeld. Nu vind ik het echt lastig om het voor me te houden en zeker voor mijn familie. Gelukkig is mijn vriend het er mee eens dat die het snel mogen weten dus we gaan het dit weekend vertellen, Want mocht het mis gaan dan kan ik dat ook delen met ze.
Nou sta ik voor het volgende dilemma, ik ben een verschrikkelijk gezelschaps mens en nu met dit mooie weer komen de eerste bbq uitnodigingen alweer binnen. Wat op zich geen probleem is maar ik hou altijd van een wijntje en dat weet iedereen. Donderdag het eerste feestje en nog wel bij mijn bedrijfsleidster wat ook een goeie vriendin is. Ik moet met een hele goeie smoes komen wil ik daar onder een wijntje uitkomen.
Hoe doen jullie dat? Of vertellen jullie het al snel?

Groetjes Susan

ik heb het vandaag verteld heb voor medochter een shirtje laten maken met ik word grote zus!!
ik zal gewoon zeggen dat je je niet zo lekker voelt en geen zin in een weintje hebt een leugentje om best wil hihi daarna kan je het toch gewoon zeggen!

xxx

Jaa leuk idee dat shirtje!! Daar zaten wij ook aan te denken. Ik denk alleen dat wij voor cupcakes gaan. Ik maak cupcakes en taarten en vond het wel toepasselijk om roze en blauwe cupcakes te maken.

Ja nu wil het zo zijn dat ik voordat ik zwanger raakte erg goed bezig was met afvallen dus misschien dat ze er in trapt dat ik goed bezig ben ofzo. Ja en waarom zou je moeten wachten tot 3 maanden he ze kunnen je alleen maar steun geven als het mis gaat. Nou ja je leest het al ik weet het nog niet precies. Mijn vriend stelt net voor dat we met de auto gaan dus ik ben de BoB!

xx

haha ja dat is het makkelijkste toch !! jar dat is ook leuk cupcakes ,,, bij de eerste belde ik gewoon meteen iedereen op ahaha nu ook wel een paar maar de meestal via de foto van me dochter op fb !
xxx

Ja je zegt dat je aan een kuurtje zit en daar mag geen alcohol bij.....

Wij hebben nog bijna niets verteld, we willen eerst de echo volgende week afwachten. Ook voor het eerst hoor...bij de andere twee hebben we het wel meteen gedaan. Maar ook zij zaten in vreselijke spanning voor die eerste echo, vandaar dat we hen dat nu wilden besparen. Mocht het misgaan of dat de echo niet goed blijkt te zijn dan vertellen we het alsnog.
De eerste paar dagen na die test is het het moeilijkst. Dan zit je nog zo vol van het nieuws! Maar na een paar dagen zakt het een beetje, tenminste bij ons en moet ik mezelf er steeds aan herinneren dat ik zwanger ben. Nu is het makkelijker vol te houden.
Ons idee is om het volgende week vrijdag te vertellen, maar twee wk later is het vaderdag, miss dat we het zelfs tot die tijd nog voor ons gaan houden. Maar ik weet niet of dat gaat lukken want de verjaardag van onze jongste zit daar precies tussenin.
Wij willen het doen door een foto te maken van de kids met cakejes met beschuit met muisjes en die rond te sturen (behalve ouders dan he) Kijken of het kwartje zal vallen.
Het shirt met de welbekende teksten hebben we onderhand wel gehad:)

haha ik vind het ook lastig ik wil nog even wachten tot na de echo. maar de eersten hebben het al geraden. geen biertje en sigaret tijdens een feestje viel bij sommigen toch echt wel op.

ik vind dat idee met die tshirts trouwens erg leuk!!!

groetjes gertruda

We hebben het ouders ook al vertel. en wat hele goede vrienden. het is moeilijk voor je te houden.

we hebben een shirtje met de tekst straks speel ik niet meer in mijn ( op de achterkant staat een eendje ). misschien snappen hem niet direct dat was wel grappig. pas naar twee keer lezen valt het kwartje haha.

en ik zou inderdaad zeggen dat je de bob bent. dat lijkt me het makkelijkste. met kuurtje moet je weer tekst en uitleg geven wat je hebt haha.

liefs

Terug
Bovenaan