Bekend maken

Wij vertellen het met onze zoon zn verjaardag... over krap 3 week.... dan is alles wat dichtbij ons staat toch aanwezig... Alleen mn vriendinnetje weet het, maar die komt hier ook veel over de vloer, en ik wil niet hemel en aarde bewegen zodat ze de moeders voor moeders flessen niet ziet, en daarbij kent ze me gewoon heel goed, mn buikje kun je niet meer omheen en nu met warm weer valt een opgezette buik in een tshirt echt wel op.... Dus vanmiddag hebben we een date met een andere vriendin, lekker gezellig ff met onze kids gezellig samen zijn.... Dus kans dat zij het ziet is ook aanwezig.... naja zo be it... die is er met de verjaardag helaas niet bij dus dat ze het nu weet is ook niet erg.
Maar verder moet iedereen in onze fam en vrienden kring wachten... vandaag alweer 8 week en ik vind de tijd ook snel gaan....
De manier waarop wij het laten weten laat ik nog even in het midden vind het altijd lastig omdat je nooit zeker weet of er stiekum bekenden meelezen....

Aan de opa's en oma's hebben we het verteld dmv een kaartje.Ik ben nogal een knutselmuts en had twee dezelfde hele schattige kaartjes gemaakt,met een gedichtje erin dat aankondigt dat er een kleine Kruimel aankomt. Het was zó goed in de smaak gevallen, dat gezicht van mijn moeder toen ze dat gedicht las...en nog eens las ...en mij toen aankeek alsof ze water zag branden,gewéldig!

oke oke ik ben een slappeling!! Ik heb het niet voor me kunnen houden vanavond!!
Ik ben zo blij dat ik het verteld heb omdat ik de komende tijd veel met haar aan het werk ben (in de horeca) en zeker met dit weer doen we na het werk altijd nog even een drankje en had echt niet nog meer smoezen kunnen verzinnen.
zin in dit weekend als we de opa's en oma's op de hoogte brengen!!
Super idee sjaantje!!
x

Terug
Bovenaan