Bekendmaken zwangerschap..

Hallo Dames,

Zijn er nog meer leuke ideeen om de zwangerschap bekend te maken aan ouders, vrienden, familie enz? Het wordt dus onze 1e.
Die van dat T -shirt gaat bij ons dus niet.
En het gedichtje in een fotolijstje is bij ons in de groep niet meer origineel.

groetjes

Bij onze eerste hadden we chcolade letters OPA en OMA ingepakt. dat is nu niet echt meer te doen maar misschien is er iets anders in deze richting?
Een logeer koffertje klaarmaken: oma mag ik bij je logeren als ik geboren ben of zo iets?

succes!

Wanneer wil je het bekend gaan maken?
Na de echo? Dan zou je een taart kunnen laten maken met de echofoto erop? (Doen ze volgens mij bij Hema?)
Of een cake bakken en deze bestrooien met roze en blauwe muisjes en dit dan bij de koffie/thee serveren?

ik had 2 speentjes gekocht met ik ben opa's schatje en ik ben oma's lievelingetje en daarbij roze en blauwe chocolaatjes gedaan. Ze vonden het heel leuk!

succes!

liefs sweety

Mijn man & ik gaan het zondag a.s. vertellen. Hoe origineel met vaderdag, haha.

Nu hebben wij een boek gekocht: "Opa, vertel 'es". Daarin kan 'opa' verhalen over vroeger vertellen naar aanleiding van gestelde vragen. Dit vonden wij wel origineel.

Groetjes,

Teuntje

Hoi,

Wij hebben aan de opa's en oma's een voorleesboek gegeven van de kleine en grote beeer! Voorin hebben we een kort verhaaltje geschreven! Zo van "nu zit ik nog in mama's buikk, maar willen jullie me straks gaan voorlezen!

Gr

Wij gaan eerst nog even wachten. Met +10 weken willen het vertellen. We willen dan de opa's en oma's uitnodigen voor een bakkie koffie en als het mooi weer is een bbq. En dan willen we ze om 3 uur bijons hebben. Dan is mijn zoontje nog niet wakker. We willen dan een t-shirt maken met op de voorkant mijn zoontje zijn naam. En dan willen we hem omdraaien. Rug naar opa en oma. En op de achterkant staat dan De grote broer.
We wilde eerst Ik ben stoer want ik word een grote broer maar dan kan hij het erna niet meer aan.

En dan erna willen we hem gewoon zo hier en daar binnen laten lopen met dat shirt.

gr mamagup

Hoi,

Ik weet nog niet wanneer we het gaan vertellen.
Het liefst wacht ik tot 12 weken aangezien ik hiervoor een miskraam heb gehad en toch (in zoverre dat het mogelijk is) wat meer zekerheid wil hebben.
Maar omdat mijn buik en borsten toch wel in proportie zijn toegenomen, weet ik niet of we het wel zo lang kunnen verbergen. Ik blijf hopen op wat kouder weer, want als het bloedheet is dan wil ik toch ook graag een topje aan. Tja en dan wordt het moeilijk te verbergen.
Zelf ben ik aan het denken om idd op de koffie te gaan bij mijn ouders,vrienden enz.  of ze uit te nodigen en dan ipv gebak, beschuit met muisjes op tafel te zetten.
Of  een fotolijstje met de echofoto op tv te zetten, maar mochten ze dit direct zien staan als ze binnenkomen dan is dat ook weer zo jammer. Dus ik puzzel nog even verder of ik nog andere leuke dingen zie.
Dus meer ideeen zijn altijd welkom.

groetjes

Terug
Bovenaan