Bekendmaken zwangerschap..

Hallo,

Wij hadden mijn schoonouders verteld dat ze een cadeautje kregen.
Ogen dicht en handen vooruit.....
Toen allebei een (positieve) zwangerschapstest in de handen gelegd.
En tegelijker tijd de ogen weer open laten doen.

Ze vonden het geweldig!!

Groetjes

bij ons zal iedereen het snel weten.
een aantal mensen weten het nu al.
waaronder mijn moeder, zus en aantal goede vrienden.

de eerste keer hadden we gewacht tot de eerste echo en hebben we een rompertje bedrukt met de tekst:
gezocht lieve opa en oma

dit viel erg in de smaak.

bij mijn schoonzus hebben we toen een bakje filet americain gebracht met de boodschap dat ik het toch niet meer op mocht eten.. hahaha ze snapte hem gelijk.

door de miskramen is het nu veel anders. mijn zus zei al, ik gfeliciteer je pas echt als je een bij de 12 weken een kloppend hartje hebt gehad. niet dat ze niet blij is, maar het blijft voor ons toch extra spannend!

hallo dames
Bij de eerste hadden we voor de opa's en opa's een mok gekocht met de liefste opa/oma. dat vonden ze erg leuk. we hadden toen al even gewacht nadat we het wisten.
Nu niet donderdag de positieve test gedaan en zondag op vaderdag verteld aan mijn schoonouders (mijn ouders zijn op vakantie en weten van niks). Ik had de zwangerschaps test ingepakt en door mijn dochter laten geven (oma was nog boven) dus wij wachten in spanning.... had hij geen idee wat het was. dacht dat het een soort fluitje was!! haha. gezegt dat 2 streepjes ositief was toen begon het te dagen. hd hij het weer ingepakt voor schoonmama. wat denk je wist die ook niet wat het was! Daar ging mijn idee! gelukkig waren ze erg blij voor ons dus daar gaat het om he.
groetjes Berbel

Nog wat ideeen:

Wij doen het zelf met een shirt

Verder kan je een fotoboek maken en achterin zetten dat ze opa en oma worden. Hadden wij gedaan met de eerste. Zitten ze te kijken en dan opeens. Jullie worden opa en oma!

en ook hebben wij aan mijn ouders een speen e.d. kado gedaan. Ze zaten eerst te puzzelen wat ze er mee moesten

Verder kan je als je het bekend wil maken in een grote groep een taart maken met blauwe en roze muisjes boven op.

Hoi!

Wij willen wachten tot de echo is geweest.

Dan een kopie maken van de echo foto en aan de bovenkant zetten;

'Hallo opa en oma, ik ben(/zijn) jullie kleinkind(eren)'

of iets in die richting

Hoi allemaal,
Wij hebben het gister aan de oma's verteld. Mijn moeder was er al, mijn schoonmoeder met een smoes naar ons huis gehaald (we hebben namelijk een nieuw huis, dus gezegd dat we daar een borrel op wilde drinken...) Toen ze er waren kwam de cake op tafel, met roze en blauwe muisjes erop. (Had even geen beter idee..)

Vanavond gaan we het aan mijn schoonzus en zwager vertellen. Ik ga daar uit mijn werk naartoe om foto's op te halen. Mijn vriend komt daar ook naartoe en pakt dan de verassing uit de auto voordat ie naar binnen komt.. De verassing is:

Een rompertje, maatje 62 met daarop de tekst:

Dit rompertje is voor mij te klein, maar voor mijn broer of zus moet hij precies goed zijn!

en daaronder dan de foto van de echo.

Deze ingeving kreeg ik gisteravond laat opeens... :D Onze kleine man kan hier dan mee lopen daar in huis.. Kijken hoe snel ze het door hebben!!

Liefs

Terug
Bovenaan