Bekken instabiliteit

Momenteel voelt mijn schaambeen ook beurs! Heeft iemand van jullie dit ook/of gehad?

Het kan je best onzeker maken die klachten, dat je denkt als alles maar goed gaat daar in je buik.

Wenv, daar heb ik inderdaad ook last van. Alleen van mijn schaambeen trouwens. Ben morgen 15 weken zwanger. Gisteren een afspraak bij de verloskundige gehad. Ze zei dat er helaas niets aan te doen was en dat die pijn wel zou blijven. Dat rust nemen ook weinig zin had. Lopen doet al erg veel pijn, ben benieuwd hoe dit verder gaat. Denk dat als het zo blijft, ik binnenkort maar eens ga vragen of er iets van pijnstilling te verkrijgen is. Alsof er continu een mes ingestoken wordt. Heel naar!

Annemieke, nee het zal idd niet beter worden de komende tijd want je buik gaat groeien dus er komt alleen maar meer druk op je schaambeen/bekken. Ja die steken zijn echt heel vervelend. Bij mij trekt het dan ook vaak door naar mijn onderbuik. Nou ligt die kleine ook altijd met zijn hoofdje naar beneden, dus misschien geeft dat ook weer meer druk op het schaambeen.
Ik had ook al vanaf 16 weken klachten, nu bijna 28 weken.. de klachten zijn idd alleen maar toegenomen. Sinds vorige week mag ik dus ook niet meer werken.
Pijnstillers bij mij helpen niet (iig paracetamol), plus ik wil ook niet tot de bevalling aan de pijnstillers.

Pijnstillend helpt bij mij ook totaal niet, geen paracetamol in iedergeval.. Ik heb gister m'n eerste zwemles onder begeleiding gehad, om bezig te blijven. Maar dat doet sinds ik gister avond thuis ben zoooo veel pijn, niet te beschrijven. Ik heb nu bed rust als advies gekregen maargoed met een peuter van 2 is dat natuurlijk niet altijd even makkelijk. Krijg nu poetshulp. M'n moeder en schoonmoeder en m'n lieve man dan alles voor me en ik mag toe kijken hoe alles gebeurd.. 

Ja dames het worden zwaren weken voor ons. Ze zeggen wel mooi voor het goeie doel, is ook zo. Maar kan wel janken.. 
Elke dag weer naar bed gaan en opstaan met pijn, niet kunnen slapen van de pijn. M'n zoontje niet kunnen knuffelen is nog wel t ergste van alles..

Wat een gezeur he pff

Ja zo blijft er niet veel over qua beweging. Ik had op vakantie al gemerkt dat zelfs zwemmen pijnlijk was. Zelf doe ik nu aan zwangerschapsyoga, maar ook daar kan ik niet alles mee doen.
Ik probeer het ook elke dag tegen mezelf te zeggen ' het is voor het goede doel ', maar idd 24/7 is echt niet relaxt, en we moeten idd nog wel eventjes.
Heb jij ook last dat de pijn soms doortrekt naar je onderbuik? En voelt je schaambeen ook beurs aan?
Bedrust, mm dat is idd niet zo makkelijk als je nog een kleine rond hebt lopen.

Ja dat heb ik inderdaad ook. M'n verloskundige zei gister dat dat door de pijn van de bekken word uitgestraald naar je buik.. Paracetemol helpt voor mij wel tegen de buikpijn, verder niet. Ook bij schaambeen heb ik last, alsof er iemand met een mes in steekt, heb niet continu dit gevoel maar wel vaker op de dag 

ben nu alles wat ik nog nodig heb via internet t bestellen voor de baby en het kamertje. Handig maar ook niet echt leuk..In de winkels snuffelen is toch leuker he, haha.

Hahaha ja naar de winkel gaan is sowieso veel leuker! Ik koop nu ook veel via internet, maar ga toch liever naar de winkel.
Over 2 weken ofzo ga ik nog maar een poging doen om naar babypark te gaan.
Aah ok, jij hebt een verklaring gekregen waarom ook je onderbuik pijn kan doen. Opzich ook wel logisch, aangezien alles met elkaar samenhangt.
Sinds een paar dagen heb ik een kriebelhoest, last van mijn keel met uistraling naar 1 oor, hopen dat dat iig weer snel weggaat. Daar kan je toch verder niks aan doen.

Haha lang leven zwanger zijn, we hebben altijd wel iets. Is het dit niet, is het wel weer iets anders.
Baby park is inderdaad leuk, lekker neuzen tussen alle te leuke spullen. Wij hebben het meeste al van onze eerste, maar je hebt nooit genoeg haha. 

Weten jullie wat t word? Wij krijgen weer een jongetje :)
Eeb echt mannen huishouden haha 

Terug
Bovenaan