bekkeninstabiliteit en een hernia tijdens de zwangerschap

hoi meiden,

het zit niet mee,

na 3 keer in het ziekenhuis te hebben gelegen.

nu ook een hernia en bekkeninstabiliteit.

ik word er gek van en me werk maar zeuren wanneer kom je aan het werk.

nou de rest van me zwangerschap niet meer.

ik moet nu tot de bevalling thuis zitten en veel wandelen.

ik had het me niet zo voor gesteld eerlijk gezegd!

wie heeft hier nog meer last van ?

groetjes kelly

Wat naar! Ik kan me voorstellen dat je het anders had verwacht.
Ik hoop dat de dokters wat voor je kunnen doen met pijnstilling.
Succes en sterkte!

Ik heb ook bekkeninstabiliteit,dit gaat ook niet weg met medicatie je kan alleen rustig aan doen.ik ga wel naar de fysio en gym dat verlicht wel en beetje en je krijgt oefeningen speciaal voor je bekken..

Ik werk nu nog maar een paar uurtjes op de dagen dat ik werk,maar ben bang dat ik dat ook niet lang volhoud.
Ik werk in een kapsalon en ben rond 13 uur al uitgeput en heb dan zo'n pijn.
ls het niet meer gaat zit er niks anders op dan stoppen en het rustig aan doen.

We moeten aan ons zelf denken en aan de kleine,we hebben nog een heel aantal weken te gaan.

Heel veel sterkte..

Jeetje, heftig! Hopelijk wordt het niet erger en kun je toch nog een beetje genieten van je zewangerschap!

hoi meiden,

ik mag alleeen paracetamol tegen de pijn voor me hernia, daar baal ik echt van ik heb al een week niet geslapen,

ik ben bloed chagrijnig, en erg emotioneel, aankomende dinsdag voor het eerst naar de Fysio.

huishoudelijke hulp heb ik geen recht op volgens de gemeente omdat ik een gezonde partner heb. mijn lieve lieve mannetje werkt ook rond de 50 uur p week. en dan moet hij ook nog het huishouden doen. ik ben van plan om het aan me moeder te vragen of zij 1 x per week wilt schoonmaken bij mij of is dat teveel gevraagd ??

ik weet niet wat ik moet doen ?!?!?!?!

de dokter weet het ook niet!!!

ik word gek ben al een week lang dag en nacht wakker dat kan toch niet goed zijn voor die kleine??

Moeders zijn er om te helpen. Gewoon vragen dus! Die van mij komt iedere week strijken en met mij is niks aan de hand...

Kan je een second opinion vragen? Misschien is er een andere dokter die je beter kan helpen.
Succes!!!!

Terug
Bovenaan