bekkeninstabiliteit en een hernia tijdens de zwangerschap

Mijn moeder heeft gelukkig zelf aangeboden om me te komen helpen als het me te zwaar wordt heeft ze bij de oudste ook gedaan,ze is echt een schat.

Ze komt ook na de bevalling weer bij mij thuis oppassen totdat de kleine wat groter is.

Je moet het je moeder gewoon vragen en anders moet je kijken of er in de buurt bij jouw iemand is die het wil doen voor jouw.

Ik heb zelf last van een heel zwak bloedvat die precies langs m'n baarmoeder loopt. Als ik iets teveel heb gedaan, gaat ie weer open(lekken)

Ik moest bedrust houden, totdat ik 5 dagen geen bloedverlies meer heb en daarna rustig aan blijven doen.Doe ik dit niet voldoende, dan wordt ik opgenomen in het ziekenhuis voor de rest van de zwangerschap.

Hierdoor mis ik veel van m'n eindexamen en zal die waarschijnlijk moeten herkansen over overdoen.
En dat is ook flink balen.

Ik krijg nu ook veel hulp van vrienden en familie, die de meeste taken van me overnemen, zoals op de meisjes passen en huishoudelijke taken.

Maar ik wens jouw ook veel sterkte toe en maar hopen dat de tijd snel voorbij gaat dan maar.

Terug
Bovenaan