Bekkeninstabiliteit,...

ik had het bij mn dochtertje. zat vanaf week 30 thuis! mocht niet meer werken, moest idd alles rustig aan doen en ook ik had fysio.
de fysio heeft ontzettend goed geholpen. kreeg hele goede oefeningen mee, ze liet me zien hoe ik het beste kon lopen, zitten, liggen aangezien dat allemaal een ramp was!

even afkloppen, maar heb er nu (nog) geen last van.

heb wel ontzettend veel harde buiken als ik iets heb gedaan.
van de week mn dochtertje haar kamer opgeruimd, heb de rest van de dag zowat plat gelegen, zoveel pijn had ik.
klinkt misschien raar, maar ik heb liever 10 bevallingen dan die harde buiken. die doen veel meer pijn vind ik hahaha.

succes/sterkte met de klachten.
hopelijk wordt het door de fysio dragelijker.
en idd, de boel de boel laten als het niet gaat.
tis nu heel erg belangrijk om heel goed naar je lichaam te luisteren.
pijn is een teken dat je het rustiger aan moet doen.

liefs, do

Hoi Natas,

Ik heb er ook erg last van. Loop veel met krukken en mag ook weinig. Ik werk nog wel 1,5 dag in de week. Kan helaas niet anders. Ik had net mn vervangster ingewerkt, maar die vond het werk te zwaar en is weer gestopt.

Fysio haalt bij mij erg weinig uit en ik heb echt de hele dag behoorlijke pijn. Word er ook wel is gedeprimeerd van als ik mn zoontje niet goed kan verzorgen. Hij is nu bijna 18 maanden en een flinke bink die bijna niet meer te tillen is voor me. Ben het echt zat aan het raken.
Huishouden is hier ook een troep. Man werkt gewoon en hulp is lastig te krijgen.

Ben nu bijna 29 weken, maar weet niet hoe ik dit nog een week of 10 ga redden (beeb word zoiezo ronde 39 weken gehaald)

Liefs Jen

hoi hoi

ikheb bij me eerste zw gehad nu gelukkig nog niet wat bij mijn erg goed heeft geholpen is een bekkenband deze zorgt dat je bekken bij elkaar blijft en er dus weinig wrijving ontstaat super echt het proberen waard je kunt ook gewoon op de markt een hele lange lap stof halen en deze knoop je stevig om je middel je begint aan de voorkant wikkeld naar achter en dan terug naar voor en dan leg je aan een zijkant een hele stevige knoop echt geloof me super en goekopeer dan een bekkenband ik hoop dat je er wat aan hebt succes en ff door bijten meis het is voor een goed doel moet je maar denken al zie je dit waarschijnlijk nu niet toy toy toy

hoi hoi

ikheb bij me eerste zw gehad nu gelukkig nog niet wat bij mijn erg goed heeft geholpen is een bekkenband deze zorgt dat je bekken bij elkaar blijft en er dus weinig wrijving ontstaat super echt het proberen waard je kunt ook gewoon op de markt een hele lange lap stof halen en deze knoop je stevig om je middel je begint aan de voorkant wikkeld naar achter en dan terug naar voor en dan leg je aan een zijkant een hele stevige knoop echt geloof me super en goekopeer dan een bekkenband ik hoop dat je er wat aan hebt succes en ff door bijten meis het is voor een goed doel moet je maar denken al zie je dit waarschijnlijk nu niet toy toy toy

Hey Mamanatas wat vervelend voor je zeg! Heb helaas geen tips voor je maar het schijnt best wel veel voor te komen,op een ander forum hoor ik ook regelmatig van pijn bij het schaambot.
Heb nu wel heel veel last van harde buiken, ze komen om de haverklap opzetten en krijg ze al van uit bed stappen tot me druk maken over dingen. Gelukkig zijn ze niet pijnlijk. En zo komen er steeds nieuwe kwaaltjes bij he... Meid heel veel sterkte met het aanpassen, ik ben daar niet zo goed in heb ik gemerkt!

hoi natas,
ik heb bij me 1ste bij 25 weken moeten stoppen me bekken blokkeerde kon dan niet opstaan.
bij de 2de begon het al bij 6 weken en met 12 weken moest ik echt stoppen anders zou ik in rolstoel belanden.
nu heb langere periode ertussen maar ook nu ga ik weer in sprongen achteruit.
ik heb me 3 weken geleden ziek gemeld.ik zag het niet meer zitten,mijn huishouden met 2 kids was een drama,schaamde me gewoon,in etappe werken,dat ging dus niet.dan had ik wel weer een afspraak of kids naar school brengen of me boodschappen.of me wasgoed die hoog op liep.
werd er zo depri van heb dagen zitten huilen.dan moest ik weer werken.trappen lopen.soms kon het erg druk zijn.in de zorg in het niet te bepalen.
heb toen de verloskundige gebeld.die zei stoppen.
nu ben ik van de week bij de arbo geweest.het is een nieuwe vent.nou alles zit tussen me oren en met me bekken viel het wel mee!!!
ik moest eens gaan inzien dat ik geen controle kan krijgen dan zou alles stuk makkelijker zijn en kan ik makkelijk weer werken...
ik was woest.ben weer jankend naar huis gegaan.
ik heb vorige week even op me werk geweest,ik was kapot daarna.maar vergat opeens mijn sleutels dus kon niet even liggen op de bank.
maar die vermoeidheid komt omdat ik mijn sleutels was vergeten en niet door het werken!!!!!
vent is knetter en ik denk dat me fysio woest wordt als ze dit hoort.
bij de 2de viel in ochtend zo door me benen.ik had start problemen.moest me eerst aan de deuren vast houden en even bij komen.
ik zeg tegen hem achteruit ga ik wel en wie gaat me dan verzorgen,kreeg als antwoord dat weet je helemaal niet.nou met bekken ga je achteruit i.p.v vooruit.ja je kan evt proces verlangzamen.maar dan moet je wel aan de regels en oefeningen houden.maar soms gaat dat gewoon niet.als ik pijn heb en het is 13 uur dan moet ik toch echt me dochter naar school brengen.
dus het gevecht met de arbo is ook niet voorbij.
gr marjan

Hoi,
Ik heb het ook, maar ook vooral op de botten waar je op zit in je billen zeg maar..

Ik loop bij fysio en dat moet ik zoiezo tot mijn bevalling...

Groetjes, Marieke

Hoi,
Ik heb het ook, maar ook vooral op de botten waar je op zit in je billen zeg maar..

Ik loop bij fysio en dat moet ik zoiezo tot mijn bevalling...

Groetjes, Marieke

Terug
Bovenaan