bekkeninstabiliteit

ja hoor, mn eerste klacht is er!
zat r al op te "wachten"
bij mn vorige 2 meiden ook bekkeninstabiliteit gehad (beide met 10 weken al)

mn onderrug doet echt pijn zeg!
questie van tijd dus tot het naar mn volledige bekken trekt.

ben blij dat ik al heel veel verhuisspullen heb ingepakt!!!!

nog meer van jullie die al bekkenklachten hebben?

liefs, do

Ik heb al pijn in mn rug vanaf week 8 wist niet wat het was dus gewoon maar verder gegaan met werken. Nu zit ik volledig in de ziektewet omdat ik het niet meer kan volhouden. Ga 3x per week naar de fysio voor oefeningen maar t mag niks baten. Krijg er geen grip op. Heb ervoor gezorgd dat de kinderkamer en alle grote spullen op 12 dec. komen ipv eind januari. Zodat ik daarna als alles erstaat op zoek kan gaan naar de overige "kleine"dingen. Want wat wel vast staat is dat het alleen maar erger word.

heyhey

vraag aan je fysio voor zo'n band. ze hebben van die bekkenbanden die goed helpen (kijk ook even bij je verzekering na of het vergoed wordt!)

sterkte ermee!

liefs, do

Hoi hoi
Ik heb ook al heel vroeg last gehad van mijn bekken. Hiervoor een paar x naar de fysio geweest. Ze zei dat het nog minder kon worden omdat ik toen op de top zat met hormonen. Gelukkig is dit ook gebeurd en heb ik er nu veel minder last van. Nu maar hopen dat het zo meteen niet weer terug komt.

Liefs juudje

Hoi hoi,

Wat vervelend zeg echt niet leuk. Hier ook last van mijn bekken vorige week voor de eerste keer naar de fysio geweest en ga vanaf morgen minder werken op aandringen van de fysio ( doe alleen maar staand werk ) Krijg morgen ook een band had ze het over dus ga me echt in acht houden zodat de klachten nog beperkt kunnen blijven.

Succes ermee.

Liefs RH

Ja hier ook last van me heupen en bekken, moet volgende week naar vk gelukkig dus kan ik bespreken wat ik beste aan kan gaan doen.
Vinden jullie niet lastig op jullie werk om aan te geven dat eigenlijk niet volhou om deze manier?

Ja hier ook last van me heupen en bekken, moet volgende week naar vk gelukkig dus kan ik bespreken wat ik beste aan kan gaan doen.
Vinden jullie niet lastig op jullie werk om aan te geven dat eigenlijk niet volhou om deze manier?

Hoi,

Hier ook iemand die last hebt van bekken, heupen en onderrug. Dit is er vorige week bij me ingeschoten. Vrijdag naar de fyso en de vk, hopen dat we gewoon door kunnen blijven werken, al doe ik we veel staand werk.
Het idee dat ik nu al moet minderen of moet aangeven dat ik niet volle dagen kan staan vind ik echt verschrikkelijk, omdat ik net nog niet op de helft zit 19 weken.
Maar weet wel alles voor het kind en als je daar door moet minderen zal dit pijn doen maar ja, je weet waar je het voor doet.

Terug
Bovenaan