bekkeninstabiliteit

tja ik weet wel waar ik het voor doe, tis alleen altijd zo jammer, die klachten :)

ik werk zelf niet, ben fulltime huismoeder.
toen ik zwanger was van de eerste werkte ik nog wel. callcenter, dus de hele dag zitten. ben toen in november de ziekte wet in gegaan in overleg met mn baas en in feb liep mn contract af en toen hebben ze me öntslagen" (ik wilde niet meer terug kreren omdat ik er voor die kleine wilde zijn maar als ik zelf ontslag nam kreeg ik geen ww en nu heb ik nog een tijdje ww gehad.
ik had een hele lieve baas toen dus voor mij was t niet moeilijk om t aan te geven. t ging gewoon echt niet meer en dat zaken ze op de zaak ook.

kwam nog wel afg en toe langs want verveelde me dood thuis! had natuurlijk niemand om me heen toen ik nog niet was bevallen dus ging veel de deur uit. lopen ging toen wel, maar stilstaan en zitten deed heel veel pijn.

nu doet lopen juist pijn en gaat zitten juist geweldig.
als de kids het mij gunnen, ga ik dan ook lekker ff zitten :)

liefs, do

ja, hier nog een. heb dit overgehouden na de vorige zwangerschap. heftige bevalling gehad en die klachten bleven ook buiten zwanger zijn. heb het met een week of 6-8 ook erg gehad door dat de hormonen ook op zijn heftigst waren. toen ook een bekkenband gekregen, werkt goed. maar toen ik eenmaal de hele weekenden ben blijven werken kreeg ik meerdere klachten de 2e avond (werk nl in zorg) en werk nu na overleg met arbo 1 dag in weekend. gaat best goed, soms begint het wel na veel lopen of schiet het er ineens weer in.. niet echt lekker.. nou succes ermee!

hoi hoi,

ja hoor ik ook last maar dan heeeeel veel van mijn stuit en die pijn trekt door naar mijn bil. mensen kinders wat een pijn, maar goed ik had het verwacht, ik ben hyper mobiel, en ben al gewaarschuwd dat ik straks ook nog plat moet liggen voor een aantal weken/maanden hoelang we het maar volhouden, ik werk nog steeds, en moet zeggen vandaag gaat het goed dus die dag hebben we weer mee

Terug
Bovenaan