bekkeninstabiliteit

Yvonne91

New member
hoi.
ik heb vanaf week 12al last van bekkeninstabiliteit
ik loop al rond bij de fysio
nu ben ik 23weken en ik moet de ziektewet in vanwege bekken en bandenpijn.
wat ik nu het lastige vind. wanneer is bekkeninstabiliteit zo erg dat je moet stoppen..
de fysio de verloskundige en mijn afdelingshoofd mogen allemaal niet zeggen wat je wel en niet meer mag doen. en wanneer je nu moet stoppen met werken.
wanneer werd jullie geadviseerd om de ziektewet in te gaan?
 
Hey yvonne,

als eerste natuurlijk ontzettend kut dat je bekkeninstabiliteit hebt. Ik heb het in de eerste zwangerschap ook vanaf +/- 13 weken gehad en heb tot de 34 weken 3 dagen in de week 4 uur per dag aangepast kunnen werken. (in de zorg huiskamer toezicht)

Maar nu in de 2e zwangerschap begon de bekkeninstabiliteit langzaam op te spelen bij 15 weken en zit vanaf week 18 voor 100% in de ziektewet omdat echt niet meer ging. Kan niet lang zitten/ liggen of staan. Het klopt dat fysio en VK niet mogen zeggen wanneer je moet stoppen maar wel kunnen ze je daar een advies in geven. Heb je al contact met je arbo arts gehad? Zo niet maak dan via je afdelingshoofd een afspraak. Bespreek hoe jij je voelt en wat je wel en niet aan kunt. Geef aan dat ze contact mogen leggen met de VK en fysio over hun bevindingen bij jou. Luister goed naar je lichaam want je hebt er maar 1.
Heel erg veel sterkte!

liefs,
marloes
 
Hallo lady's,

Wat fijn dat de tweeling op de natuurlijke manier geboren mag worden en dat alles goed gaat!
Marloes nu kan het echt genieten beginnen:)
Mijn verlof gaat woensdag in. Nog wel wat doen,toch lastig om overal tijd maar vooral energie te vinden als je fulltime werkt en een peuter hebt hihi....
Kijk er wel echt naar uit! Op dit moment ligt de baby in een stuit...hopen dat hij nog draait!

Wat is de Facebook pagina?

Liefs!
 
Terug
Bovenaan