Bekkenklachten

Dag dames,

Vandaag bij de fysio geweest. Was het alleen maar een intake gesprek. heb geen adviezen of wat dan ook gekregen. En het mooiste is dat ze volgende week cursus heeft dus ik kan pas 4 juni weer terecht . Echt balen.

Vanmiddag een telefonisch consult bij de arbo arts en vanavond weer naar de verloskundige. Dus ben heel erg benieuwd wat ze allemaal te zeggen hebben. Ben van de week al bij mn baas geweest om te zeggen dat ik echt geen hele dagen meer kan staan. Dus even afwachten wat de arboarts zegt.

Jullie ook allemaal succes!!!

Groetjes Jen

Hoi Jen,

Wat vervelend dat het allemaal zo lang duurt voor je!
Ik werk nu dus halve dagen en moet eerlijk zeggen dat ik nu al kan merken dat mijn bekken minder belast wordt!
Ik ga dan wel echt 2 uur per dag naar bed, anders heb je er nog niets aan natuurlijk. Maar ik merk echt verschil! Was blij dat mijn VK de beslissing zo abrupt voor mij heeft gemaakt!
Ik hoop dat je snel meer weet, ik heb van de arbo arts nog niets gehoord...
Sterkte en denk er echt om hoor!! ik hoor niets anders om mij heen dat je er echt optijd bij moet zijn en flink gas terug moet nemen omdat je anders straks met de gebakken peren zit!!

Sterkte, Kirsten

Hallo Kirsten en Jen,

Ik vind het best moeilijk hoor om zo rustig aan te doen. Ik moet ook zeggen dat het de ene dag beter gaat dan de andere dag. Ervaren jullie dat ook zo?

Vanmiddag viel mijn dochter keihard met haar  fiets. Aangezien dit een aangepaste fiets is en ze daar op vast zit hoorde ik een gil van pijn en paniek. Ik nam instinctief een sprint naar haar toe, maar dat heb ik direct moeten bekopen............
Maar goed vanavond vroeg naar bed en straks na het eten even een warm bad en dan hoop ik morgen weer een beetje mobiel te zijn.  
Morgen heb ik ook weer een afspraak bij de fysio, kan ze me weer eens lekker masseren.

Gr,
Sonja  

Hoi Sonja,

Ja zo is het wel inderdaad, elke dag weer anders.
Jeetje, viel het mee met je dochter? Ja dat doe je toch, je rent er in een keer heen, alleen dan weet je meteen: Oh nee dit gaat niet goed en dan moet je eigenlijk meteen gaan rusten maar ja, dat kan meestal niet.
Ga jij ook regelmatig echt plat? ik merk wel dat het bed het beste is, de bank werkt niet...
Doe wel rustig aan hoor! ik moet morgen naar de fysio, ben benieuwd.
Ik hoorde ook van iemand van een soort skippybal waar je oefeningen op kan doen... maar even vragen morgen aan de fysio.

Groetjes en sterkte,
Kirsten

Hoi Dames,

Ook hier gaat het de ene dag beter dan de andere. Gelukkig heeft de arbo arts besloten dat ik nog maar 3 dagen in de week 3 uurtjes les mag geven. Dus daar ben ik echt wel heel erg blij mee. Hoe die uren gaan vallen weet ik nog niet (zou best kunnen zijn dat ik 1 uur moet lesegeven en dan 2 uur tussenuur heb en dan weer een uurtje lesgeven) Maar dat wachten we allemaal af. Morgen hoef ik gelukkig pas om 11 uur te beginnen en ben om 2 uur klaar. Voor mij is het reizen met het openbaar vervoer dan ook fijner. Zit toch al snel 50 minuten in de trein en meestal moet ik staan in de spits en op deze mannier kan ik lekker buiten de spits reizen.

Ook hier werkt het om even een uurtje te gaan liggen in de middag. Zitten wordt ook steeds minder fijn. Heb de hele tijd zo'n zeurende pijn in mn bil.

Verder gaat het gelukkig allemaal goed. vandaag was ik bij de verloskundige en had mn mannetje de hik. dat hoorde je nog best goed toen ze het hartje ging luisteren. Van dat soort dingen kan ik zoo genieten.

Hebben jullie al meerdere kinderen ? voor mij is het de eerste.

Groetjes jen

Hoi Dames,

Nou dat is wel fijn zeg, dat de arbo-arts zo meewerkend is. Je hoort het namelijk ook wel eens anders.
Het is voor mij mijn derde kindje. Ik heb helaas nog maar 1 dochtertje, mijn andere dochtertje is overleden.
Dus daarom ben ik extra voorzichtig met deze zwangerschap en ook extra gespannen.

Ben vandaag en gisteren een beetje grieperig. Veel last van keelpijn en een algemeen blehhh gevoel.
Gelukkig gaan we zaterdag een weekje op vakantie naar de zon. Ik heb er veel zin in mijn  beste vriendin gaat ook mee met haar gezinnetje...........dus dat wordt helemaal top.
Hebben jullie nog vakantie plannen??

Gr,
Sonja

Hoi Sonja,

Wat verschikkelijk van je overleden dochtertje. Het lijkt me zo erg als je kindje iets overkomt. Kan me ook voorstellen dat je daarom nu extra voorzichtig bent met alles.

Wel lekker dat je volgende week nog een weekje weg gaat. Ik ga helaas alleen maar een weekje naar drenthe. Tegen de tijd dat mn schoolvakantie begint mag ik al niet echt meer vliegen. Dus dat kan niet meer, maar we moeten maar vertrouwen op het nederlandse weer.

Ik ga dit weekend wel nog lekker een nachtje weg en volgende week naar het pinkpop festival. Dat wordt wel vreemd, ik krijg namelijk een rolstoel mee voor dat weekend. dus wordt het hele weekend rondgeduwd. Ik kan namelijk echt geen 4 dagen achter elkaar staan. En meestal is er nergens zitplek op zo'n festival. Dus ben benieuwd hoe dat gaat.

Ben ook blij dat de arboarts zo meewerkt. Ze nemen gewoon liever geen risico met zwangere vrouwen. Dus ik geniet nu heerlijk van mijn eerste ochtendje vrij.

Groetjes Jen

Hoi Kirsten en Jen,

Nou ik ben weer terug van een weekje tunesie!
Het was echt super. Heerlijk nog zo'n weekje in de zon. Het is ook heerlijk
voor je bekken. Komt vast door de warmte. Ik heb best wel last gehad hoor, laat dat voorop staan, maar het was wat dragelijker dan hier.
Alleen tijdens het inchecken op de terug reis was het nog even spannend. Ik mocht namelijk maar tot 26 weken reizen met deze maatschappij. Ik had gelukkig een brief bij me van de Gyn, waarop stond dat ik dus 25 weken zwanger was.
Maar voor de rest ging het zonder slag of stoot. Ik ben blij dat ik het gedaan heb, het geeft mij een hoop vertrouwen in me zelf en ons kindje in mijn buik.

Gr,
Sonja

Terug
Bovenaan