Bekkenpijn 16 weken

Zou super zijn als dat inderdaad de oplossing is dan kan ik toch nog een beetje mobieler door men zwangerschap heen :) zal maandag zeker een update plaatsen als ik naar de fysio ben geweest
 
nou dames , zoals beloofd een update. voor nu 3 weken rust pakken ivm te veel spanning op mijn SI gewricht achterin men bekken. mogelijk een dysfunctie van het gewricht. elke week fysio en een yogabal aanschaffen. Werkgever heeft zoals verwacht gelijk een afspraak bij de arbo geregeld voor aankomende vrijdag maar krijg gelukkig een brief van de fysio met de bevindingen en het dringende advies minimaal 3 weken thuis te blijven dus voel me gelukkig wel gesterkt daardoor. helaas voelde het gesprek met mijn werkgever heel ongemakkelijk en kwam het over alsof het maar een klein pijntje is :( 
 
Hoe gaat het nu? Heeft de 3 weken thuis geholpen? En de fysio? Heb je daar wat aan? Ben heel benieuwd aangezien ik zelf ook met bekkenklachten vroeg in de zwangerschap loop. Wacht nu op mijn eerste afspraak bij de bekkenfysio
 
Terug
Bovenaan