Bekkenpijn en werk

Dank jullie wel voor al jullie reacties! Daar heb ik veel aan, vanmiddag weer gesprek met mijn leidinggevende.

En inderdaad: als iemand anders dit tegen me zou vertellen, zou ik precies hetzelfde zeggen als wat jullie aangeven en zou ik het ook helemaal begrijpen.
 
Ik heb mezelf helaas ook half december ziek moeten melden omdat het niet meer ging. Nu rustig aan het opbouwen naar 3 tot 4 uur per dag, maar echt op basis van wat gaat. Ik herken het gevoel van falen, maar mij helpt de gedachte dat die kleine mijn stress mee krijgt en daar last van kan hebben. Daarmee is het ook een keuze die je maakt voor je kindje. Mogelijk kan je andere werkzaamheden vanuit huis uitvoeren, op jouw tempo. Juist de dingen die normaal blijven liggen. Zo kan je jezelf toch nuttig maken, terwijl je wel denkt aan wat je aan kunt.

Een bezoekje aan de osteopaat heeft bij mij trouwens wonderen gedaan. Ik werd s nachts gillend wakker van de pijn en kon bijna niet zitten. Mijn bekken stonden scheef en de osteopaat heeft deze weer recht gezet in 2 behandelingen.
 
Als je dit bij iemand anders zou zien, wat zou je dan zeggen? Vaak is het makkelijker om een ander advies te geven, maar als het om jezelf gaat.... Als ik jou zo hoor, kan dit eigenlijk niet langer. Als je je toch graag in wilt blijven zetten op je werk, kun je misschien minder gaan werken of kijken of er andere taken liggen die je misschien wel kunt? Of iets dat je vanuit huis kunt doen, zodat je het zelf kunt indelen?
Hoe je werkgever hier op reageert weet ik niet en ik snap dat dit veel onzekerheid met zich meebrengt, maar misschien kun je daar een met je leidinggevende over praten? Misschien heeft hij/zij nog goede ideeën. Ze hebben dit waarschijnlijk al wel eerder voor handen gehad.

Het allerbelangrijkste is dat je luistert naar je lichaam. Je hebt nog even te gaan en draagt een klein wondertje bij je. Heel veel succes met alles en hopelijk worden de klachten nog minder!
 
Ik heb vanmiddag een gesprek gehad met mijn teamleider. Ze reageerde heel fijn (heeft zelf ook zware zwangerschappen gehad, wellicht dat dat ook scheelt?). Ik ga de ziektewet in en de arbo-arts neemt contact met me op. Komende dagen gebruik ik om vanuit thuis de stof af te ronden en leerlingen zo goed mogelijk voor te bereiden op de aankomende toetsen. Vanaf maandag stop ik dan in principe, voor zo lang als nodig.
Dank voor alle tips, ik voelde me er ook wel door gesterkt.
 
Wat fijn dat je er zo goed over hebt kunnen praten. Lucht het op? Hopelijk kom je wat meer aan je nodige rust toe nu!
 
Wow ik herken je
Ik ben 27 weken zwanger nu loop ook bij de fisjo voor mijn bekken

Ik ben gestopt met werken ik trok het echt niet meer die pijn
 
Terug
Bovenaan