bekkenpijn

Yep,.. hier ook een "gelukkige"!

Bij mijn zoontje had ik het met de 23 wk zó erg dat ik niet meer kon werken.

Nu heb ik er ook al 4 weken last van en inmiddels is de rechterkant van mijn bekken verkeerd gaan staan. Dit proberen ze met therapie steeds weer terug te zetten en vast te tapen maar ach,.. dat is water naar de zee dragen..

Het is een  vervelend  "ongemak"  waar je je bij neer moet leggen omdat je er amper iets tegen kunt doen en/of kunt voorkomen. Nu ben ik zover dat traplopen pijnlijk is en lang in dezelfde houding staan/zitten. Erg lastig als je een dik uur naar je werk moet rijden,.. grrrr..

Hier dus gewoon fysio/werken zolang het nog gaat en zien hoe het loopt,.. euh,.. kruipt,.. nee zit,.. grr,.. gewoon regelmatig afwisselen!

Esmé mv Kay

(19,1 wk zwanger)

Hallo medezwangeren!!!

Ik ben maandag bij mijn fysiotherapeut geweest die mij al vaker hiervoor behandeld heeft en die bevestigde wel dat ik voorzichtig moet zijn en mijn SI-brace moet dragen en de oefeningen moet gaan doen. Het bekken staat op dit moment nog wel recht, gelukkig!!!
De klachten in de gaten houden en meteen aan de bel trekken als de klachten toenemen.
Tijdens het onderzoek controleerde hij mijn SI-gewrichten en schaambot, nou dat heb ik gevoeld zeg!!!
Wat is dat alweer gevoelig!!!!
Bedankt voor alle reacties en tips!!!

gr-tjes Tammy(17,5 wk zw)

Hi Jenny,

Ik ben nu 20 weken zwanger van nummer 3, en opnieuw zijn mijn bekken het zwakke punt. Vooral op mijn schaambeen voel ik dit, en natuurlijk als ik te snel ga staan of lopen.

's Avonds als ik naast de kinderen in bed ga liggen om een verhaaltje te lezen, kan ik daarna bijna niet meer opstaan! Mijn dochter van 5 noemt me dan een gesmolten chocolaatje...

Ook moet ik uitkijken met onverwachts niezen of hoesten. Het is echt tijd om weer oefeningen te gaan doen. Behalve de fysiotherapeut, weten jullie nog een website met oefeningen?

Groetjes,

Lady

Terug
Bovenaan