He meiden,
hoe is het met de klachten?
Hier gaat het even heel erg slecht. Heb erg veel pijn, slaap niet veel meer dan een uurtje of 2, misschien 3, 's nachts en ik ben van de week even compleet ingestort. Zag het allemaal niet meer zitten, toen had de jongste ook nog eens een drama nacht en ik ben 's ochtends om 6 uur echt helemaal door het lint gegaan. Kon alleen nog maar huilen, heb met veel pijn en moeite mijn kleren aangetrokken en tegen mijn man gezegd dat ik weg ging. Dat hij maar voor de kinderen moest zorgen, dat hij toch niks aan mij had, dat ik alleen maar zorgde voor problemen en stress en dat ik het best snapte dat hij gek van me werd...
Hoe ik daar bij kwam, zeg t maar, mijn man doet het allemaal met liefde en klaagt nooit, maar goed...
Hij heeft toen de rest van de week vrij genomen, ik heb een paar dagen alleen maar geslapen en gehuild. We zijn bij de huisarts geweest, die er veel begrip voor toonde en me ook vertelde dat het helemaal niet gek is dat ik het zo zwaar is. Maar goed, ze kunnen niks doen natuurlijk, maar het voelde wel goed om er over te praten. Ook met mijn man heb ik veel gepraat. Hij is zo lief, toont zoveel begrip en laat me zo duidelijk merken dat ik hem helemaal niet te veel ben en dat hij alles wel voor me wil doen. Het enige dat ik moet doen is zorgen dat het goed met mij en onze baby gaat... Tja, tussen mijn oren is het nog niet helemaal goed, maar ik merk wel dat het beter gaat nu ik er over kan praten.
De pijn is nog steeds verschrikkelijk, maar dat is niet anders. Nog 5 weken, dan mag ik bevallen. Nog 8 weken, dan ben ik uitgerekend. En aangezien ik vrij zeker weet dat ik de 40 weken niet ga halen zal ik dus binnen 5 á 8 weken bevallen. Als ik het zo tegen mezelf zeg valt het nog best mee...
Komt goed dus, maar wat kun je je toch kl*te voelen zeg, ondanks het wonder in je buik!
Groetjes, Esmeralda