Bekvechten om het vrouwelijk schoon op het forum haha..

Tja...ik vind het moeilijk kiezen hoor met al die knappe jongens hier op het forum.Kay met zijn mooi blonde lokken offe Yoëll met zijn lekkere toet offe Kian met zijn helderblauwe ogen offe Fabio met zijn  lekkere  gezonde wangen  offe Tygo met zijn charmante glimlach offe Thomas die stoer zijn bed uitklimt offe die of die of die....ik zeg al...tis moeilijk kiezen hoor!!

Liefs Tess.

Beste forumvriendjes!

Word het niet eens tijd dat we de boel omdraaien dan? Dat de dames met modder gaan gooien naar elkaar om onze blauwe ogen, stoere stekels, gave electrische voertuigen en meer van dat soort dingen??? We moeten die meiden niet zoveel meer paaien en complimenten geven, dan gaan ze misschien vazelf meer achter ons aan lopen???

Greets Thomas!

Oh Thomas,.. Hahahaha... Dat zou wat zijn!!

Maar denk dat deze dames, net als hun moeder, liever het hof gemaakt worden dan dat ze zelf tot actie moeten overgaan. Dat is namelijk niet romantisch.. (jaja, ben een kenner hè?)

Ben bang dat ik er gewoon tzt zelf werk van moet maken. En breng de dames dan ook na het middagje zandbakspelen netjes met mijn loopauto thuis.
Maar dat geeft niet hoor, ik hou wel van een beetje  "hard to get"  

Kay zv Esmé

Lieve meisjes:

Kijk een naar onze stoere gelkoppies, guitige lach, lieve oogjes en lekkere kwijlkinnetjes. Zeg nou zelf we zijn toch onweerstaanbaar!

Nee we komen er vast wel uit met zijn allen! Ik las stiekum in een van mama's topics dat er toch aardig wat internetliefdes bij zitten.

Wij kunnen toch niet achterblijven!

Pupppppppppppy Powwwwwwwwwwwwwwer!

Lukas

Kunnen we er geen rouleersysteem in brengen? Dan snoepen we allemaal mee!!!!

Fabio

Fabio je neemt een afgelikte boterham toch ook niet aan
hahahahaha. Dat verzin ik niet zelf hoor, dat zei mama tegen mij.  

Yoëll

Whahahahahaha

nog geen 1 jaar (of net wel) en dan al over afgelikte boterhammen praten!!

ze beginnen ook steeds vroeger tegenwoordig

Groetjes Jenneke mv Ivar 18-9

Terug
Bovenaan