Belabberd

Sorry, ik moet even klagen,

Ik voel me zoooo misselijk, moe en gewoon belabberd...... Kon er gisteren heel niet van slapen, dus lekker beroerde nacht gehad.... Heb nu echt geen energie voor m'n twee meissies hier...

Maybe gaat straks wat beter...

heb nog vk gebeld, of ik eerder voor een echo kon komen, omdat we de meivakantie weg gaan met familie en wil het eig. ijk pas vertellen als we een goede echo hebben.. Maar dat wilden ze helaas niet, dus krijg pas tweede week mei een echo.....

Sorry moest ff klagen....

Liefs An

Hier l dagen dat ik werkelijk niks kan. Zo misselijk, ben echt de gehele dag autoziek en loop steeds te kokhalzen. Sinds vandaag ook duizelig. Moet toch zo eruit om brood te halen. Dat wordt heel rustig lopen en duimen dat ik niet moet overgeven of neerklap.

Het wordt hopelijk snel iets minder. Nog een week en en heb ik een week vakantie. Joehoe. Bij mijn andere kids duurde het drie weken.

Gelukkig zijn mijn kids al wat ouder dus zij redden zich prima zelf. Succes meid, ik hoop dat je de dag (dagen) doorkomt.

Hier ook belabberd! Net over de wc gehangen de eerste keer! Lucht wel op moet ik zeggen! Wat stom dat je niet gewoon ff eerder mag.... Maar het is wel zo hoe later hoe zekerder he! En kun je al wat meer zien!

Liefs en sterkte vandaag!

Hey meid, balen dat je je zo slecht voelt! Ook ik voel me al sinds gisteravond misselijk, opgeblazen en begin keelpijn te krijgen! Op het moment als ik eet gaat het prima maar daarna voel ik me alsof ik 3 maaltijden heb weggewerkt!
Net wat opgeruimd en merkte dat ik last had van duizeligheid. Waarschijnlijk lage bloeddruk. Heb ik bij de andere 2 ook gehad, de hele zwangeschap. Hierdoor ben ik bij de tweede zelfs moeten stoppen met werken want kon geen inspanning verdragen want dan leek het alsof ik voor de vlakte ging.

Wat jammer dat ze niet eerder een echo wilde doen, ik heb daar toen ik voor gebeld ivm vakantie met familie. Ik mag nu dus de dag voor we weggaan komen..(5 dagen eerder)

liefs trientje

Wat naar dat je je zo slecht voelt! Ik moet zeggen dat ik me alleen in de eerste weken mega beroerd voelde, maar nu alleen 's avond moe verder voel ik me goed! YES! :)

Maar bij mijn eerste heb ik overgegeven tot 17 weken, dus ik weet hoe je je voelt hoor! Hopelijk zijn de kwaaltjes snel over!

Hé An,

Wat ontzettend vervelend joh! Lijkt me echt pittig, vooral als je nog kleintjes hebt die van je afhankelijk zijn! Ik hoop dat het snel weg mag trekken, want als je er tegenop ziet om brood te halen, pfff!

Hier heb ik een doodgewoon virus te pakken (mn weerstand is opeens 0), maar ben flink gesloopt, vooral die hoofdpijn. Morgen zou ik naar een concert met mn zus, dus ik denk dat ik me afmeld voor het etentje van vanavond. Heb al mn energie nodig!

Nou dames, nog even en we hebben allemaal de eerste echo gehad, dan zijn 12 weken vast vlot voorbij!!

Ben glukkig niet de enige...
Dat voelt al stuk beter! Alhoewel ik het voor iederee ook vervelend vindt natuurlijk... Moet maar even paar weken vooruit denken, nog eventjes dan zal tvast overgaan....

Nu ff tukkie doen, dametjes slapen ook al als roosjes, heb ik daarna weer energie om m'n stapel was weg te werken...

Terug
Bovenaan