Lieve An,
wat ben ik blij dat jij ook even behoefte hebt om te klagen! Dat is precies de reden waarom ik nu weer even het forum bezoek.. De overige dagen heb ik echt helemaal nergens zin in, ben de hele dag door misselijk, maakt eigenlijk niet veel uit wat ik doe. Bah! Ik voel me echt heel erg naar, dus weet ook precies hoe jij je voelt!
Gisteravond heb ik een avonddienst gedraaid (ik werk in de thuiszorg) en ik had al de hele dag last van misselijkheid, eind van de avond werd het steeds erger.. Aan het eind van mijn dienst moest ik nog naar een mw. met een stoma (deze rook echt heel sterk op dat moment..) Nou, je raadt het, ik stond er bijna boven te kokhalzen! Hoe genant! Tuurlijk heb ik het haar uitgelegd, want ik wil niet dat ze zich ongemakkelijk voelt.. Maar toch..
En vandaag na mijn dienst ben ik gelijk even naar de winkel gegaan voor wat boodschapjes, omdat ik van mezelf wist dat als ik eenmaal thuis ben ik het toch niet meer ga doen. Nou, dit was ook een groot succes!! NOT.. Al dat eten... En dan hadden ze ook nog een soort proeverij van asperges in botersaus!! Blehh... Ben dus als een kip zonder kop door die winkel gesjeesd! Haha! Nu kan ik er om lachen, maar op dat moment..
Oh ja, en mijn vriend had laatst gerookte makreel gegeten (die had ik gekocht voordat ik wist dat ik zwanger was, mocht het dus niet meer hebben, bijna aan de datum, dus mijn vriend ging het wel even opeten). Nou, dat heb ik geweten! Toen ik op de bank ging liggen, rook de bank ernaar.. Toen ik de afstandsbediening pakte, rook ik het zelfs daaraan!! Ieeuuuwww! Hihi.. Hij heeft dus even flink de baard eraf gehad van mij
Hoezo hormonen? Daar heb ik echt geen last van
Pffieww,, Zo, dat ben ik ook even kwijt. Had echt ook even heel erg zin om te klagen.. Sorry meiden, maar het voelt zó goed! Dank je wel voor je topic An.. Ik hoop ook echt dat jij je snel beter zult voelen. Dan kunnen we er later hopelijk samen om lachen! En andere meiden die dezelfde kwaal hebben, voor jullie natuurlijk hetzelfde!
Liefs