belachelijk moeilijk een meisjesnaam!!

A

Anoniem

Guest
wij verwachten een docher maar kunnen nog niet echt een leuke naam vinden, we zoeken een korte stoere naam..

zelf vinden we storm heel mooi maar de gedachte dat heel veel mensen zeggen wie noemt zijn kind nou......................................werkt een beetje tegen!! jullie nog ideeen??

Wat grappig, ik vind juist een jongensnaam erg moeilijk! Voor een meisje hebben we al een hele tijd een naam, maar voor een jongen, poeh,.lastig!
De dochter van mijn vriendin heet Fay, leuke naam vind ik!
Verder : Liv, Zoe (met puntjes, maar weet niet hoe dat moet)?
Mijn dochter heet Julia, maar dat is geen korte naam!
Groetjes, Eline

Onze dochter heet Mila, en haar tweede naam is Lois, misschien is dat wat...

heyhey.

allereerst wil ik zeggen dat ik storm ook een hele mooie naam vindt.
ten 2e: denk niet te veel na over wat andere ervan zullen zeggen!
belangrijkste is dat jullie het mooi vinden.

de 2e naam van mijn a.s. dochtertje is amber.
en amy vind ik ook heel erg mooi.

kort maar krachtig en allebij onwijs lief vind ik zelf.

wat mijn partner hebben gedaan is op internet gezocht bij meisjesnamen.
eerst is hij achter de comp. gegaan, daarna ik.

toen we samen uit de namen waren hebben we het een aantal keer opgenoemd om te kijken of het klinkt.

en mocht je een andere naam vinden, zou ik storm er toch in houden als 2e naam.

liefs, do

Allereerst: ik vind Storm voor een meisje best leuk, ik ken alleen maar jongens die zo heten...
En als je kijkt naar 'de nederlandse sterren' zoals bijv Angela Schijf, dan moet Storm helemaal kunnen. Haar kinderen heten namelijk Bloem en Mensje!

Maar misschien vind je wel een leuke naam yussen mijn lijstje, had ze zelf niet nodig, ik heb een jongen gekregen..

Yara
Kyra
Dina
Maya
Lana
Demi
Lora
Kika

Veel succes met het kiezen van een naam!

liefs nika

hoi hoi,

Met de feestdagen verwachten wij ook ons eerste dochtertje, schitterend cadeau toch... hehe...
We hebben altijd gezegd dat het een Febe wordt, nu uiteindelijk zijn we veranderd in Free... Kort, maar krachtig ! Dus wij krijgen een Free...

En idd wat anderen hiervan denken, mmmm heeft me ook een tijdje bezig gehouden, maar uiteindelijk kijk ik er niet naar bij de uiteindelijke beslissing.

Toy toy ermee!!

Liefs,
van ons...

hier zitten ook hele leuke namen tussen!!

yara vind ik ook erg leuk en hoor je niet veel, zoe was ook mijn eerste gedachte maar mijn vader spreekt dat zo verkeerd uit dat dat niet meer in wil haha!

Storm is gewoon nog nummer 1 bij ons. Iedere keer zie ik wel weer leuke namen maar dan denk ik hmmmm vind storm toch leuker. En alleen dan dat je die reacties krijgt van hmmmm wie noemt zijn kind nou storm twijfel ik of dat mensen zeggen wat een stomme naam!(tja beetje dom eigenlijk van wij want wij vinden het gewoon wel een mooie naam dus who cares!!!))
haha ik moet gewoon nog even de moed verzamelen en hetz gewoon doen, ik woon ook in een klein dorpje met 1000 inwoners ofzo dus die zouden ook wel denken huh storm`?????ghi!!!
waar kan een mens zich druk om maken he??

al bedankt voor jullie reacties!

Hoi,

Wat dacht je van de naam Benthe? Zo heet mijn dochter..

Enne: Storm, ik vind het een hele aparte naam en een beetje gek, maar als jij helemaal overtuigd bent van die naam, zou ik lekker voor die naam gaan, toch? Ik bedoel, vroeger hadden ze pas lekkere namen, met Bep en Miep, je moet er toch niet aan denken dat iemand zijn kind nu zo gaat noemen?

Groetjes
Maranke

Terug
Bovenaan