belachelijk moeilijk een meisjesnaam!!

Ha lovelykyra,

Storm? Helemaal leuk!!! Ik ken deze naam alleen als een jongensnaam, maar tegenwoordig kan alles. Zelf hou ik ook wel va aparte namen.

Dus als jullie gevoel ingeeft dat jullie dit een leuek naam vinden, gewoon doen!!!

Ik vind een bijzondere naam nog steeds leuker dan een naam "waar een blik van open getrokken is" (Zoals Sophie of Julia).

Veel succes bij het vinden van een mooie en stoere naam!!

Groetjes Nath

Wat vind je van Jolies? Zo heet onze dochter. Lekker pittig vinden wij!

Jullie houden van aparte namen, jullie keus natuurlijk! Wij willen ook geen standaardnamen. Maar waar wij heel sterk op letten is, hoe vind je kind het als 'groot' is om met zo'n naam door het leven te gaan. Als voorbeeld neem ik mijn oma. Ze kreeg de naam Pietje. Nou ze vond het vreselijk en nu nog steeds. Mijn moeder is zelfs 8 dagen 'naamloos' geweest omdat mijn opa vond dat van de doopnaam Pietertje Elizabeth alleen maar Pietje gemaakt mocht worden. Mijn oma was faliekant tegen, zo'n vreselijke naam wilde ze haar kind niet geven. (een vogeltje in een kooitje). Kijk... enne kinderen zijn ook tegen elkaar heel hard hoe stom ze iets vinden. Het is maar hoe je het bekijkt! Maar eehh jullie moeten doen wat jullie leuk vinden. Dit is nu eenmaal onze zienswijze.

Succes met het namengevecht.
Groetjes,
Mama van Jolies en Sietse

Hoi,

Wij hebben onze kinderen korte namen gegeven die ze niet hun hele leven hoeven te spellen. Dat vonden wij handig omdat de meiden een moeilijke achternaam hebben.
Zij heten Lisa en Lana (Lana heb ik zelf verzonnen maar na de bevalling hoorde ik dat er ook een "ster" is die zijn kindje zo heeft genoemd, maar wij horen het in de omgeving nooit, behalve in het lijstje van nika dan haha).
Ons zoontje heet Rick en nu krijgen we nog een zoon. Die krijgt ook een lekkere korte naam van vier letters. Zo houden we toch de eenheid erin haha.

Doen wat je zelf mooi vind hoor. Ik vind Storm ook een hele mooie naam!

Groetjes,
Vanessa 37 wk van de vierde

Hallo!

Wij komen er ook echt niet uit... mijn man zit op een totaal andere lijn dan dat ik zit. Misschien zit er een naam voor jullie tussen (doordat we op een totaal andere lijn zit kan ik je een lange lijst aanbevelen..haha):
Lenthe, Meis, Benthe, Roos, Fiene, Femma, Femke, Lotte, Mira, Nienke, Senne, Senna, Niene, Ise, Jeske, Iris en Saar.

Liefs,
Miepzzz

hoi hoi,

Lastig hè, dat gedoe met namen! Ik vind Storm heel apart, maar inderdaad meer voor een jongen. Ik zou vooral lekker doen wat jullie zelf leuk vinden (wees maar blij dàt je tenminste samen dezelfde naam mooi vind!). Ik ga ook wel mee in dat verhaal dat het kind later niet gepest of uitgelachen moet worden om een naam., En.....niet geheel onbelangrijk, hoe klink het als ze straks 59 is b.v. Kun je je voorstellen dat iemand 'tante Storm' tegen een dame zegt. Wij hadden dat met de naam Fleur. Die vonden we allebei heel mooi, maar alleen voor een meisje, niet voor een volwassen vrouw. Ik kan me gewoon geen 'tante Fleur' voorstellen..... Verder nog wat namen van ons lijstje:
Iris (is het uiteindelijk ook geworden), Kim, Sofie, Alexandra (maar zou waarschijnlijk afgekort worden tot Alex), Romy, Anouk, Belle, Yara, Yenthe, Quirine, Jasmijn, Emma..

Groetjes, Claudia

Storm is een stoere naam. Misschien toch iets meer voor een jongetje, is mijn mening. maar het hangt ook af van de achternaam die het kindje gaat dragen. Daarin moet het ook wel passen en als je nog een 2 de en 3e naam geeft en die vernoemt naar grootouders zoals bijvoorbeeld, Johanna Petronella, dan past de naam Storm daar weer niet echt bij...daarvoor zijn die namen dan weer te klassiek....

ik vind het zelf ook makkelijker om een naam voor een meisje uit te zoeken dan voor een jongen. Ik ben 2-8 uitgerekend dus heb nog wel even te gaan maar de namen voor een meisje die ik erg leuk vind zijn

Lotte
Louise
Lana

Succes met het brain-storm-en    

gr Lou

Mijn dochters heten:

Anne-Fleur (kan ook 1 van die namen zijn ;))
Myrthe
Esmée
Britt
Sophia

xxx Nienke

hoi

ik vind Storm een super mooie naam!!!
maar nou moet ik wel zeggen dat ons zoontje zo heet   hihi......
Super naam, tenminste stoere korte aparte naam.....
mijn favoriet hoor,
 groetjes lilian succes

Terug
Bovenaan