Belangrijke beslissing........

Hey meiden,

Gisteren na lang moeten wachten een afspraak bij de gyneacoloog voor een gesprek over sterilisastie!!!
Jaja niet mijn manneke maar ik laat het doen.
We zijn meer dan compleet, gelukkig en willen echt GEEN kindjes meer.
Maar ik wil ook niet tot de overgang aan de pil want ik heb er zoveel last van.....
En aangezien wij (het geluk hebben gehad)dat we echt super snel zwanger raken moet er wel iets gebeuren.
Nu zijn er veel mannen die het laten doen maar omdat het bij erik op het werk allemaal lastig word met aangepast werk(bouw) EN DE HOOFD REDEN HIJ DURFT NIET HAHA en ik binnen 15 min weer buiten sta(of nog korter)
Hebben we besloten dat ik het laat doen......Het gebeurt via de essure methode ze "schieten"een soort veertjes in de eierstok waardoor sperma en eicel niet meer samen kunnen komen.
Het gebeurt zonder narcose en is zo goed als niet pijnlijk, geen beperkingen erna met bijv dagelijkse bezigheden enz.
Moet nog wel 3 maanden de pil na slikken tot controlle uitwijst dat het goed zit allemaal.
Nou dus kogel door de kerk en 19 sept is het zover!
Iemand ook deze "plannen"........

liefs louise

zow dat zijn serieuze zaken meid.
succes....
ik ga nog wel voor de gezinsuitbreiding... maar ja ik heb er natuurlijk nu ook maar 1. mocht het lukken op den duur een tweede

Succes 19 september!

ik wil het ook graag maar de verzekering vergoed niks
helaas dus dat kost me dan 1900 euro
en dat heb ik nu niet
dus heb besloten eerst voor een spiraal te gaan
en dan een verzekering te zoeken die het wel
vergoed
ben ik 5 jaar vedder of te sparen.
al vast suc6

louise heb je al nagevraagd of de verzekering het vergoed. Ik heb mijn gesprek bij de gyn ook al gehad, ook ik ga het doen omdat mijn man niet durft en het gezin compleet ismet 4, ik kan niet tegen de pil en spiraal werkte ook niet goed, blijft dus weining over. ik moet het nog informeren hoor of het vergoed wordt. maar kan het ook pas laten doen als ik ongesteld ben en dat ben ik nog steeds niet geweest.

heb wel een vraagje voor je vind je het niet eng, ik twijfel best wel. kijk weet dat mijn gezin compleet is hoor maar voel aan de andere kant dat het zo def is (tja daarvoor doe je het he) haha wordt gek van mijn eigen gevoelens wat dat betreft. laat je het weten als het hebt gedaan hoe de enssure beviel?

heel veel succes de 19de hier nog geen knoppen enzo..

ethan is ons eerste me man wil graag nog meer kinderen en ik zelf weet het nog niet dus we gaan nog niet zulke drastische maatregelen nemen

Terug
Bovenaan