Belangrijke beslissing........

Hoi,
Hier heeft mijn man het laten doen, wij hebben ons ingelezen en laten informeren, mmar de conclusie was wat wij al wilde; dat de man de beste optie was, ingreep is kleiner, makkelijker te controleren en op lange termijn kunnen er voor vrouwen flinke nadelen aan zitten.

Ik ben erg blij dat mn man het heeft laten doen, ons gezin is helemaal compleet en nu dus geen angst meer voor ongelukjes ;-)

Heel veel succes de 19e

Jee, wat een beslissing inderdaad! Ik vind het nogal wat. Ik moet er ondertussen ook over na gaan denken, maar vindt het wel heel moeilijk. Mijn man die wil niet echt. Ik heb er over nagedacht om ook zoiets als jij gaat doen te laten doen, maar het is gelijk zo definitief. Toen Micah net geboren was wist ik zeker dat hij de laatste zou zijn, maar nu begin ik zo te twijfelen. Het idee dat ik nooit meer een baby zal hebben is wel heel moeilijk, je moet echt een periode afsluiten dan. Maar ja, dat zal misschien altijd wel zo blijven. Je hoort het, ik heb nog heel wat om over na te denken hahaha.

@patrice, ja dat heb ik ook heel erg gehad,maar denk dat ik altijd nog wel een humeltje erbij zou willen, maar het is goed zo, kan me gelukkig prijzen en met 4kids hebben we gewoon al een groot gezin, meer wordt echt onbetaalbaar,,haha

Terug
Bovenaan