Belangrijke vraag wie helpt????

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal
Ik heb een vraag een lastige je moet goed lezen, maar misschien kun je me helpen:

Ik ben in  september gestopt met de pil.
In oktober en november gewoon ongesteld geweest 7 dagen en met een regelmatige cylus van 29 dagen.
In december had ik een cyclus van 29 dagen, maar was ik maar 3 dagen heeeel licht ongesteld.
In januari heb ik een miskraam gehad.
Ik ben dus in november zwanger geraakt en die 3 dagen in december zijn wrsch. mijn innestelingsbloeding geweest.
Nou is mijn vraag als ik die innestelingsbloeding op dag 29 van mijn cyclus heb gehad, heb ik dan 4 dagen ervoor mijn eisprong gehad?
Tenminste als ik op babybrabbel lees, komt als je zwanger raakt je innesteling 4 dagen na je eisprong.
Dus dat zou betekenen dat ik mijn eisprong pas op dag 25 in mijn cyclus heb.
Zou dat kunnen?
Ik ben de afgelopen maanden meer rondom dag 14 aan het klussen geweest, en daarna ook nog, maar niet meer zo intensief.

Wat denken jullie? KLopt dat van die eisprong en inesteling????

Liefs Bo

sorry, ik kan je niet echt helpen. kan zo'n innestelingsbloeding niet later zijn?
nou ja, je staat in elk geval weer bovenaan. misschien dat een ander je helpen kan.

gr sandra

hallo, ik heb zelf altijd geleerd dat de innestelling na ong. 5 a 7 dagen is. zolang doet het bevruchte eitje erover om naar de baarmoeder te komen om zich dus in te nestelen.

Maar een poosje terug las ik dat iemand naar de huisarts was geweest voor zwangertest en ze had op de nod wat bruinige afscheiding of ligt bloedverlies en de huisarts zei een innesteling, terwijl de eisprong veel eerder was.

heb ook al ergens gelezen dat het na ongeveer 10 dagen is.

weet je wanneer je eisprong altijd is dan? want dan moet je je er niet tedruk over maken he.. wat een innesteling hoeft namelijk niet altyd gepaard te gaan met bloed.

groetjes

Hoi An,

Ik weet juist niet wanneer ik mijn eisprong heb, en aangezien ik nu al weer een 1/2 jaar aan het klussen ben, dacht ik misschien klus ik wel ronde de verkeerde dagen.
Ik hoopte dus dat ik er achter zou kunnen komen wanneer nou mijn eisprong is.
Temperaturen of ovulatietesten hebben mij t..n.t. niet wijzer kunnen maken.

En ik weet dat een  bevruchting niet altijd met een innesteling gepaard hoeft te gaan, maar omdat ik dit al een keer gehad had, hoopte ik zo terug te kunnen tellen.
Maar zoals ik van jou lees kan het alle kanten nog op gaan en kan je innesteling ook pas 10 dagen na je ovulatie zijn, maar ook eerder. en andersom.

Groetjes Bo

ooohhh wat is het toch eigelijk ingewikkeld he! het is idd lastig om het terug te halen.
kun je het ook aan je afscheiding merken dan? ikzelf heb rond die dagen veel helderwitte afscheiding en veel meer zin..  als je het hier ook niet aan kan aflezen zou ik gewoon het zekere voor het onzekere nemen, en gewoon om de 2 a3 dagen vrijen. want er zijn veel meer vrouwen die verkeerd vrijen. heb je dat stukje al gelezen van mij die ik geplaatst heb onder het kopje interessant stukje lezen? die staat op de zwanger zijn pagina

quote: boompje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2006 17:38:23'));

Hoi An,

Ik weet juist niet wanneer ik mijn eisprong heb, en aangezien ik nu al weer een 1/2 jaar aan het klussen ben, dacht ik misschien klus ik wel ronde de verkeerde dagen.
Ik hoopte dus dat ik er achter zou kunnen komen wanneer nou mijn eisprong is.
Temperaturen of ovulatietesten hebben mij t..n.t. niet wijzer kunnen maken.

En ik weet dat een  bevruchting niet altijd met een innesteling gepaard hoeft te gaan, maar omdat ik dit al een keer gehad had, hoopte ik zo terug te kunnen tellen.
Maar zoals ik van jou lees kan het alle kanten nog op gaan en kan je innesteling ook pas 10 dagen na je ovulatie zijn, maar ook eerder. en andersom.

Groetjes Bo

dag Bo,
een bevruchting moet altijd gevolgd worden door een innesteling, anders vloeit het bevruchte eitje gewoon weer af. er hoeft niet altijd een bloeding te zijn.
overigens kun je je eigsprong herkennen aan meer, nattig, dragerig en helder slijm uit je vaging. sorry voor de details. maar dat is eenvoudig om te zien, kost niets en is geen gedoe.
groetjes
greet

Hoi,

Nou uit mijn slijm wordt ik ook nog niet veel wijzer.
Als het echt wit is is het juist droger en korreliger. En als het nattig is is het juist doorzichtig slijm, maar draden herken ik niet in.
Dus wit en draderig nee dat zegt me niets. Dus....
Tja lastig al die kenmerken.
Maar ja we klussen gewoon veel, altijd leuk toch, en dan maar hopen dat het raak is een keer.

Maar het blijft lastig!

liefs Bo

hoi bo,

ik kan id ook niks wijs worden uit mijn afscheiding hoor!!
heb ook op het moment  heel weinig  slijm. en merk ook niet dat het de ene dag meer of minder of helderder of troebeler is.
dus je bent niet de enige..

groetjes sandra

Terug
Bovenaan