belangrijke vraag

A

Anoniem

Guest
Hallo,

weet er iemand een homeopathisch middel tegen darmproblemen? Ik kan er niet meer tegen, ze doen zo'n PIJN, ik heb verstopping en diarree,
heeft iemand dit middel ook zelf gebruikt? Wat zijn je ervaringen??
Please help me, ik voel me beroerd......

Sira

Hoi Sira,

Vervelend hoor die darmkwaaltjes, zelf heb ik last van verstoppingen.
Homeopatische middelen durf ik niet te gebruiken, ik durf eigenlijk bijna helemaal niets te gebruiken.
Wat mij wel enorm helpt is het eten van pruimen je moet er alleen wel van houden.
Ik eet verse pruimen omdat ik die lekkerder vind maar ik heb wel eens gehoord dat gedroogde pruimen nog beter helpen.
Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Groetjes

Ik heb af en toe diarree en ik gebruik norit, dat helpt me goed - en dat mag je gewoon gebruiken.

martine

Ik zou gewoon vezelrijk eten, en veel water erbij drinken. Dat helpt namelijk zowel bij verstopping als bij diarree.
Succes ermee!

Groetjes
Wasabimammie!

hoi

Wat rot dat je ook zo'n last van je darmen hebt, ik loop er ook regelmatig krom door. Ik heb bij de huisarts laxeersiroop voor de verstopping gekregen en voila na 3 week zat er eindelijk weer gang in. Het is volkomen veilig want ik heb de gyn er speciaal naar laten googlen waar ik bij zat.

Sterkte

Hoi,

Er is van Roosvice, of hoe je dat ook schrijft, ook sap tegen verstopping of diaree. Misschien helpt dat.

Groetjes

Hoi,
naast voldoende vezels (bij voorkeur natte vezels, zoals in volkoren macaroni en niet in crackers) en veel drinken helpt yacult heel aardig. Het zorgt ervoor dat de ontlasting meer constant wordt en vermindert darmklachten. Het is gewoon natuurlijk en volgens mij mag je het gewoon gebruiken als je zwanger bent.
Helpt het binnen een week niet dan zou ik even langs de huisarts gaan, lactulose of movicolon hebben beide ook goed effect.
suc6!

Hallo ga dan naar een homeopatische winkel toe! Die kunnen je er vast wel mee helpen. Dit is ook niet prettig. Groetjes NHS

Terug
Bovenaan