Belangrijke vraag!!

Hi, bedankt voor alle adviezen. Hij krijgt dus nu op advies 80cc om de 3 uur, maar ik krijg het er werkelijk niet ingepropt! Het is veel te veel voor hem en hij krijgt het er echt benauwd van.....Ga morgen toch maar ook het cb bellen......
Dit is onze 4de, maar de 1e 3 waren vreselijke hongerlappen van 4300 gram en nu heb ik een kleinte van 3360 die geen hap wil eten......

Hoi,

Onze kleine is morgen 4 weken en ik krijg ook met moeite 80cc naar binnen.Soms vraagt hij meer en dan krijgt hij het ook..
Hij groeide de eerste 2 wken ook niet goed.na 2,5 week zat hij 45 gram boven zijn geboorte gewicht.

Ik vind het ook heel lastig wat hij nu binnen moet krijgen..

Heel veel succes..

Heb vandaag het cb gebeld en moest gelijk langskomen. Gelukkig was onze man na zaterdag nu iets aangekomen. Ik mag gewoon op 80cc blijven totdat ik zie dat 80 makkelijker naar binnen gaat en dan kan ik 90 cc gaan proberen. Ben heel opgelucht dat ik dus niet hoef te gaan proppen met de flessen. Vrijdag moet hij weer worden gewogen.

Het lijkt me niet leuk als je kindje zo slecht groeit en zijn flessen moeilijk leeg drinkt. Vaak is het zo dat kinderen in de eerste 2 weken echt nog moeten wennen en dat het daarna een stuk beter gaat.
Hopelijk ga je nu verbetering zien en gaat je ventje lekker zijn flesje leeg drinken!

Wil ook even hierop reageren!
Mijn dochter is van maart en kon ook niet goed op temperatuur blijven! Je moet zoals eerder gezegd het mutsje een tijdje blijven ophouden en dan later afbouwen met alleen s'nachts een mutsje op. Gaat dit goed en komt de groei erin kan je het mutsje helemaal afhouden. Ik denk dat mijn dochter in totaal 3/4 weken haar mutsje heeft opgehad! Dit had ik als tip van mijn kraamverzorgster. Wat melk betreft, volg je gevoel! Ene kindje heeft meer nodig dan de andere. Dat komt vanzelf wel goed! Je kan moeilijk aWwlles erin proberen te proppen dat werkt ook niet! Dat de groei niet echt op gang komt komt denk ik echt door energie wat er gebruikt word door zich warm te houden (dit is 9 van de 10 x volgens mijn kraamverzorgster). Hoop dat je er iets aan hebt!

Terug
Bovenaan