belangstelling voor 2 zwanger worden forums??

Hallo meiden,

Ik zat zo eens na te denken of het misschien een idee is om 2 zwanger worden forums in het leven te roepen. Als hier belangstelling voor is, dan zal ik een mailtje aan de redactie van het forum sturen om te vragen of zij dit kunnen regelen.

Mijn voorstel zou dan zijn om een zwanger worden forum te hebben voor meiden die nog niet zo lang "aan hun kinderwens werken". En dan een tweede forum voor de meiden die al wat langer bezig zijn. Bijv. vanaf ca. 1 jaar bezig?

Ik ben zelf nu ca. 14 maanden bezig en ben 1 x zwanger geweest na 9 maanden maar dit is helaas fout gegaan. Eind januari ben ik gecuretteerd. Voor diegene die net als ik ook al wat langer bezig zijn, zijn de vragen van de nieuwkomers niet meer zo interessant. Ik hoop dat dit niet vervelend overkomt, want zo is het niet bedoelt. Ik bedoel alleen te zeggen dat de meiden die al lang bezig zijn tegen heel andere dingen en problemen aanlopen dan de meiden die nog maar kort de pil aan de kant gegooid hebben. Gynaecoloog bezoeken, IVF, samenlevingstesten etc. speelt nog GELUKKIG helemaal niet voor die groep dus is waarschijnlijk ook minder interessant om te lezen.

Ik denk dat er een duidelijker forum ontstaat als er 2 zwanger worden forums komen waar je meer meiden zal treffen die zich min of meer in dezelfde fase bevinden.

Ik ben benieuwd naar de reacties.

Liefs,
Luna

Beste Luna,

Ik vind het een prima voorstel. Verder wens ik je veel sterkte en succes. Het komt allemaal wel goed denk ik, want je bent immers eerder zwanger geworden.
Gr, anoniem

Lijkt me een goed plan. OOk ik ben na een jaar proberen eindelijk zwanger geworden, maar helaas is het mis gegaan in week 12.... als het je lukt om een ander forum te laten maken zie ik je daar terug!
Marieke

Vind het wel een goed plan, maar degenen die al wat langer bezig zijn weten ook meer en kunnen 'de beginners' advies geven etc. Dat zullen we dan wel gaan missen denk ik.

Hoi Luna,

Ik ben het helemaal mee eens!!! Dat is wel zo handig en ook overzichterlijker. Ik kijk bijna elke dag even, maar heb mijn verhaal nog niet erop gezet. Ook ik ben allang bezig en heb net mijn eerste gyn afspraak achter de rug.

Ivm met adviesgeven: De meiden met vragen kunnen die gewoon in de nieuwe forum voor de 'gevorderden' stellen.

Veel succes met dit initiatief!

Groetjes Claudy

Hoi Luna

Goed idee. Kom net van verlies-en-verdriet-forum, heb ook een miskraam gehad in de 7e week. Als ik hier nu wat rondlees, is dit een heel groot en onoverzichtelijk forum. Misschien een idee om een forum op te richten: "zwanger na een miskraam"?

Succes en sterkte met zwanger worden!!

Marianne

Hallo,

Ik vind het wel een goed idee, maar ik denk dat ik toch wel op beide forums vaak te vinden zal zijn. Ik vind het inderdaad ook prettig om tips van mensen te krijgen die al langer bezig zijn. Maar dat vinden diegene dan vast geen probleem.

groetjes!

Terug
Bovenaan