belangstelling voor 2 zwanger worden forums??

Ja, ik ben helemaal voor!!!
Inderdaad goed idee. En niet omdat ik niet wil lezen over mensen die net bezig zijn hoor, maar ja, zijn allemaal vragen die me niet meer zo bezig houden.
Het schept meer een band als er mensen zijn die net als jij al wat langer bezig zijn.
Ik ben benieuwd wat er uitkomt!

Joan

Hai Luna,

ik vind het wel een goed idee hoor Luna, soms liggen de onderwerpen op dit forum zover uiteen. Ik ben zelf nu meer dan een jaar bezig en zit volop in alle onderzoeken vandaar. Dan hou je je met hele andere dingen bezig, dan in de eerste maanden
Succes,
Merijntje

hallo ik ben er ook voor ik ben een van de gene die nog niet zo lang op dit forum zit maar nu moet ik zeggen dat het wel prettig is als je met je vragen aam mensen die al wat verder zijn kunt stellen maar dat kan je natuurlijk blijven doen ik ben nog maar net 4 maanden bezig maar voor diegene die al wat langer hier zitten is het wel beter heb er alle begrip voor gr manuela

Ik ben het met je eens ,maar denk dat binnen no time het weer twee dezelfde forums zullen zijn !!! Er werd net hierboven ook al gezegd dat je met je vragen naar het andere forum kan. Ja dan is het dus voor niets......dan heb je twee keer hetzelfde en ik denk dat dat dus gaat gebeuren. XXX

O ja Luna,vergeet te vragen : ik dacht mij te herinneren dat je ooit schreef dat je in Almere woont. Klopt dat ?
Ik stond namelijk bij het stadhuis op jouw trouwdag en dacht : zal zij het zijn ???? Kan ook dat ik nu van alles door elkaar heb gehaald en je helemaal niet in Almere woont.......sorry dan. XXX

Hoi Luna, goed idee om een ander forum te beginnen. Wij gaan a.s. woensdag voor het eerst naar de gyn en ik zou het fijn vinden om te weten wat daar de eerste keer allemaal gaat gebeuren.
Dus je snapt dat ik snak naar informatie daarover.
groetjes Patty

Terug
Bovenaan