Belastingaangifte 2009

mijn vader doet het voor me :p
ik heb er totaal geen verstand van.
en dankzij roos neemt mn vader ook dat huisvrouwenloon mee.
verwachting is dat we 2000 euro terug krijgen.
zou mooi zijn :p

succes ermee!

liefs, do

Hoi,

ik heb het gisterenavond ingevuld en opgestuurd. Ik vind het digitaal invullen niet moeilijk. Gewoon stap voor stap alles invullen en je mist niets. Ook hier nog een flink bedrag terug!

Groetjes Danielle

Hoi,

Mijn man doet het. Die zit in de financiën dus hier ook niet veel problemen. Digitaal wordt stap voor stap verteld wat je moet doen met goede uitleg!

Liefs

Normaal gesproken vind ik het niet zo lastig, omdat er niet zoveel verandert elk jaar, ik pakte altijd de oude aangifte erbij. Maar de laatste jaren is er wel veel veranderd, in 2007 hebben we een huis gekocht, in 2008 kwam Norah en ben ik tijdelijk gestopt met werken, in 2009 werkte ik weer maar minder en mijn man ook en in 2010 nemen we allebei een tijdje ouderschapsverlof op... Pfff, wat een gedoe! Maar inderdaad, als je het online doet moet je 'gewoon' alle stappen een voor een doorlopen, met alle gegevens bij de hand. Ik zit altijd emt een berg papier, WOZ, lonstrookjes, spaarrekeningen, hypotheekrente, etc. Tot nu toe is het wel elk jaar gelukt, ik ga er maar van uit dat het dit jaar ook goedkomt!

Groetjes,
Jamie

Terug
Bovenaan