Belastingaangifte 2009

Mijn vriend gaat toch nog hulp inschakelen want ik ben bang dat ik weer iets fout doe. Het is namelijk zo dat mijn man meerdere werkgevers had omdat hij studeer voor het bedrijf ze hebben ook gezegd dat ze hem het zwaarst belast hebben de 2 andere werkgevers zodat hij geld terugkrijg maar nou met het invullen krijgt hij niks terug maar moeten we betalen snap er niks van we hebben nooit zoveel ontvangen want we hebben 2 zware jaren achter de rug ivm studie is hij juist minder is gaan verdienen

Hoi Lis,

wel vervelend als je echt moet gaan betalen! Heb je wel goed gekeken, als er een - voor staat, krijg je het bedrag terug. De eerste keer dat ik het invulde schrok ik me ook helemaal wild, hahaha.

Groetjes Danielle

Ja ik heb goed gekeken maar is toch echt betalen het is gewoon niet normaal. Als we het zo goed hadden gehad zou ik zeggen ja . Maar het is echt bij ons 3 keer een cent omdraaien ik zat er gisteren ook helemaal doorheen . Ik wil gewoon weer normaal boodschappen kunnen doen en dingen voor mijn kids halen die ik leuk vind dat laatste doe ik dan ook wel van de kinderbijslag maar voor mijzelf zit er momenteel niks in ik wil ook graag weer sporten maar ik moet echt wachten totdat mijn vriend meer gaat verdienen na de studie nog eventjes gelukkig. Mijn heffingskorting gebruik ik nou ook echt om de gaten te vullen gelukkig hebben we dat anders zaten we helemaal .
Maar ik probeer maar te denken er zijn mensen die het slechter hebben dan ons.

Nou, ik ben er weer voor gaan zitten, aardig gelukt.
Mijn man heeft afgelopen jaar promotie gemaakt, andere functie, hoger salaris dussss hier helaas meer belasting betalen.
Maar ik nog lekker m'n loonheffingskorting, elke maand 200 euro.(huisvrouwenloon, zoals Do zei ha ha!)
Gr.Roos.

Terug
Bovenaan