Hoi Belle,
Ik lees net je verhaal joh. Ik wil je hierbij nog condoleren met het overlijden van je vader. Wat moeilijk om juist in deze periode je vader te moeten verliezen. Ik leef en voel met je mee. Ik kan er een klein beetje over meepraten. Mijn moeder heeft uitgezaaide borstkanker (uitzaaiingen in lever, longen, botten en hersenen) en het is voor ons ook nog maar de vraag of ze de bevalling van ons kindje meemaakt. De situatie is momenteel stabiel, maar daar kan heel snel verandering in komen. Over drie weken moet ze weer door de scan. Dit zijn natuurlijk spannende momenten en we hopen natuurlijk op een goede uitslag.
Ik vind het voor jullie heel erg dat je vader de bevalling niet meer kan meemaken, maar het is inderdaad heel fijn dat hij het kindje nog heeft kunnen zien op de echo. Hij heeft toch nog geweten dat er nieuw leven op komst is. Dit was voor ons ook de reden dat we graag nu zwanger wilden worden. Ook al zou mijn moeder de bevalling niet meer meemaken, we hebben een deel van de zwangerschap toch nog met haar kunnen delen en zij heeft er toch een deel van mee kunnen maken. Ondanks alles blijft het natuurlijk heel erg moeilijk en had je natuurlijk liever gehad dat ze de kinderen ziet opgroeien. Maar nu de situatie anders is, proberen we alle kostbare momenten te koesteren ook al zijn ze nog zo klein.
Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd en probeer ondanks alles toch een beetje te genieten van het kleine wonder dat in je groeit.
Groeten,
Jacoline