Belle, Hoe gaat het met je?

Oh Belle, wat een verschrikkelijk nieuws.

Als 1ste wil ik je condoleren met het verlies van vader.

Nu schaam ik me echt rot dat ik dit zo laat lees terwijl het berichtje in 1ste instantie voor mij bedoeld was, sorry....sorry......sorry......Je zal wel gedacht hebben.

Jeetje zeg, dit is wel het allerlaatste wat je wil in deze mooie tijd.
Gelukkig heeft je vader nog wel je zwangerschap meegekregen, dat moet je wel een fijn gevoel geven.  Jullie hebben er ook zoveel moeite voor moeten doen en het is natuurlijk geweldig dat je vader jullie wondertje, zijn kleinkind, nog heeft kunnen zien op de echo. Dat hij weet dat hij (misschien weer) opa gaat worden. Vond hij het mooi om te zien?

Hoe gaat het nu met je?
Stomme vraag natuurlijk......verdrietig, verslagen, boos enz enz.......
Maar kan je het een beetje een plekje geven, want volgens mij is het heel erg snel gegaan. Kan je een beetje rust vinden voor je kleintje?

Lieve Belle, wil je heel veel sterkte wensen voor de komende tijd.

Het is heel moeilijk om nu te genieten van je zwangerschap maar hopelijk kan het kleintje in je buik je in deze moeilijke tijd toch wat vreugde geven.

van  Kruimel en natuurlijk ook van Tessa

Lieve belle,

Ik kwam even hier om je te bedanken voor je lieve berichtje op het andere forum, en nu lees ik het bericht van je vader....
Meisje wat een ontzettend vervelend nieuws! Ik wil je iig condoleren met dit verlies. Het moet echt moeilijk zijn zo in je zwangerschap.
Gelukkig heeft je vader nog de echo mogen bewonderen, koester dat moment!
Heel veel sterkte, hou je taai en ik denk aan je!

Hele dikke knuffel,

Ginger

Hoi Kruimel en Ginger,

bedankt voor jullie lieve berichtjes. Tja, het is met vlagen moeilijk. probeer wel door te gaan maar sommige dingen die ik moet regelen regel ik dus te laat. Ik merk ook dat er veel aandacht voor mijn vader is en dat ik ook wel wat meer aan mijn kleintje mag gaan denken.

Mijn vader vond de echo helemaal geweldig. Echt veel praten ging niet goed maar de blik in zijn ogen zo trots en blij dat vergeet ik nooit meer. Hij hing ook hlaf uit zijn bed om maar goed te kunnen kijken. Ik  ben zo blij dat ze dat voor ons hebben gedaan. Dat geeft wel een heel goed gevoel.

En voor de ret moet je gewoon door, werken eten slapen alles. Voor mijn moeder is het het meest moeilijk zij ervaart dagelijks hoe mijn vader er niet meer is.

Wij krijgen zeer wrs een meisje, dit was eigenlijk wel mijn wens maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer jammer als het een jongetje was geweest had het als tweede naam de naam van mijn vader gekregen. Maar dat gaat nu helaas niet.

Kruimel, geniet van je dochter, het is een plaatje en Ginger hou vol echt niet opgeven!

Liefs, Belle

Terug
Bovenaan