Bellen naar de gyn...

A

Anoniem

Guest
Hallo dames!

Ik vanmorgen dus bellen naar de gyn. 50 minuten in de wacht gestaan: Mevrouw, u moet een ander nummer bellen als het om een afspraak voor de kijkoperatie gaat... Pfff...
Natuurlijk direct dat andere nummer gebeld. En kreeg zowaar meteen iemand aan de lijn! Hebben ze pas plek op dinsdag 16 augustus!!
Wat een tegenvaller zeg! Bij mij werd de indruk gewekt dat als ik belde ik de week daarop ingepland zou worden. Nu weer 3 maanden verder dus....

Ik had een paar weken terug al gebeld of ik niet al een afspraak kon maken, omdat mijn cyclus altijd heel gelijk is. Behalve dit keer dan... Dat kon niet en dat deden ze niet. Vraag ik me meteen weer af waarom er nu dan wel 3 maanden vooruit gepland kan worden!!

Maar goed, de afspraak staat in ieder geval gepland. Misschien ook wel lekker zo, omdat ik nu in de vakantie lekker even nergens aan hoef te denken. Geen herstel, maar ook geen afspraak meer te maken, want deze staat al.

Al dat wachten al wel ergens goed voor zijn...

Liefs Daisy

hej, wat een wacht tijd pffff. ik had contact opgenomen met je zorgverzekering, die wacht tijd slaat echt helemaal nergens op zeker jij hebt het verdiend om in iedergeval binnen vier weken aan de beurt te zijn... maar als je er vrede mee hebt kun je het natuurlijk laten... ik persoonlijk zou het te lang vinden.. wie niet waagt wie niet wint...

ajj wat een tegenvaller! Ik snap dat je baalt meid. Ik hoop ZO dat het wachten beloond wordt...

Hey!

Ik wil heel graag door mijn eigen gyn geholpen worden. Ik heb ook wel de keuze gekregen voor een andere gyn, maar ik heb toch liever mijn eigen. Ook al merk ik er tijdens de operatie toch niets van!

Daarbij moet het (ivm dikte slijmvlies) ook precies tussen mijn ongi (dag 8 voorbij) en mijn ei (dag 11) zijn. Dan blijven er per maand ook maar 3 dagen over.

Wel ff balen die maanden, maar goed... Heb op mijn werk ook alles meteen geregeld en de kijkoperatie valt nu niet in de kampweek of de laatste schoolweek. Dat vind ik stiekem ook wel prettig! Nu valt'ie in de eerste schoolweek, hihi...

Thanx voor het meedenken, maar denk toch dat ik het hierbij laat, al was het een bittere pil vanmorgen!

Liefs Daisy

Hoi daisy, balen dat het zo lang moet duren, maar hij staat gepland. Misschien verstandig deze maanden niet bewust zwanger te worden, ik merk dat je er erg mee bezig bent ( begrijp me niet verkeerd, begrijp het helemaal) je weet niet Wat dat met je gaat doen. Leef met je mee. Ga even genieten ipvm moeten, na de operatie komt misschien een zware tijd. Xx

Neem het niet negatief op hoor. Je staat voor iedereen zo klaar hier op de forum, veel gaan snel weer. Ik vind het al een impact hebben, al dat moeten. Even genieten van elkaar is heel belangrijk x x

tjonge,, dat duurt nog een tijd!!
Jammer dat het allemaal zo lang moet duren! Maar tis wel goed dat je nou een kijkoperatie gaat krijgen!!

Hopen dat de tijd voorbij vliegt!!
groetjes

Heey meis,

Balen dat je weer 3 maanden moet wachten!!! Ik kan je wel volgen hoor als je je eigen gyn wil hebben, zou dat zelf ook hebben. Ben het wel een beetje met Yvonne eens, misschien goed om even wat rust van alles te nemen? Wie weet wat je straks na de operatie allemaal te wachten staat. Met je werk heb je wel 1 voordeel...de vakantie's haha! Straks heerlijk lang vakantie voor jou!

Maar ik hoop natuurlijk toch dat je naar de gyn kunt bellen dat je al zwanger bent!!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan