Bellen naar de gyn...

Hoihoi!

Ik snap dat jullie (Yvonne en Ciomama) denken dat ik er heel erg veel mee bezig ben, maar ik heb de laatste 2 keer een erg rare cyclus gehad. Meestal ben ik er ook minder mee bezig, hoor!
Ben ook gewoon iemand die al snel even wat schrijft of post.

Het klinkt ook een beetje raar misschien, maar het 'moeten' hebben we eigenlijk helemaal niet meer zo. Wel een tijdje gehad, hoor, toen we zo rond een jaar bezig waren. De laatste paar maanden (sinds hsg) hebben we eigenlijk weer zoiets van, joh, we zien het allemaal wel... Komt waarschijnlijk hier niet zo over, omdat ik tegen mijn nod icm allerlei 'vreemde' kwaaltjes toch weer hoop krijg en er steeds vrolijk op los post! Juist ook omdat ik het hier post, kan ik het lekker uit mijn hoofd zetten, omdat ik het dan kwijt ben.

Mijn vriend en ik hebben een tijdje terug al besloten om in ed zomervakantie niet naar het ziekenhuis te willen voor onderzoek oid. De zomervakantie is van ons en voor ons om lekker te genieten!
We gaan lekker 3 weekjes weg en mijn ei valt percies in de middelste week, dus kan niet beter!

Op mijn werk pak ik ook makkelijk even de computer erbij enzo. Ik merk al dat, als ik thuis zit, al veel minder op deze site kijk.

Ik zie wel hoe het allemaal verder gaat lopen. Volgende week een hele week op kamp, daarna de 3 laatste weken werken, 2 weken thuis, 3 weken weg, 1 week klas in orde maken en dan is het al 16 augustus!

Tot die tijd zal ik wel niet heel veel nieuws hebben!

Liefs Daisy

Hoi, goed om te lezen allemaal. Ga lekker genieten van je vakantie em van elkaar! En wie weet is het zo aug, ik hoop dat het snel aug voor je is x

Drukke tijd, dus die gaat snel! In de vakantie lekker ontspannen, andere omgeving, dus komt goed!

Wel fijn dat je (en ciomama!) meedenkt en me af en toe eens even afremt, hoor! Mijn vent gaat nl net zo hard met me mee de laatste tijd!

Liefs Daisy

Heey meis,

Fijn dat je het van je af kan zetten door hier wat te posten! En wij vinden het alleen maar gezellig hihi!

Fijn dat je zo druk bent de komende tijd, nou ja druk met vakantie vieren haha! Zo gaat de tijd idd lekker snel en voor je het weet is het augustus! Aan de ene kant ook een nadeel want dan is je vakantie weer voorbij. Die van mij begint pas in wk 30, dus ik mag nog even...

Liefs ciomama

Maar jij kan nog lekker naar je vakantie toeleven! Daar beleef ik ook altijd een hoop lol aan, hoor!

Kinderen druk aan de cito rekenen, dus even een momentje voor mezelf, hihi! Nog geen nakijkwerk in op de vroege ochtend!

Liefs Daisy

Hay meisje,

Wat een gedoe allemaal inderdaad. 3 maanden duurt lang. Misschien wel een positief punt dat je dan nog even tot rust kan komen. Ik hoop voor jou dat het snel augustus is!

Liefs Jessica

Hey Daisy,

Jee, wat lang wachten... Zeker als je verwacht dat je al snel terecht kan. Hoop dat het dan wel iets oplevert voor je. Misschien ben je voor die tijd wel zwanger? Daar duim ik voor!! Ik gun het je zo! Je hebt lang genoeg gewacht..

Terug
Bovenaan