belly babywarmer

Wie heeft er ervaring met de belly babywarmer dit is inplaats van een kruik.
je stopr hem 4 min in het stopcontact dan warmt hij op   tot 65 graden  en blijft dan  4 uur warm stopt hem dan in een zak en legt hem in bedje.
Dit product schijnt veiliger te zijn dan kruiken of andere vormen met vloeistoffen.
wie heeft hier ervaring mee en moet je er 1 of 2 aanschaffen/
groetjes patries
 
Hoi,

Mijn zus had deze ook gekocht en bij het intake gesprek van de kraamzorg werd verteld dat je deze dus niet mag gebruiken! Bij mijn intakegesprek (andere kraamzorg instelling) werd hetzelfde verteld. Informeer even goed voordat je er een bijkoopt.

Syl
 
Hallo,

Ik ben dan eigenlijk wel benieuwd naar de argumenten van beide kraamzorginstanties! Want de belly babywarmer wordt door de consumentenbond als veilig beschouwt en ik las hier laatst op het forum dat de brandwondenstichting pleit voor het niet meer te gebruiken van de metalen warmwaterkruiken maar dus over te stappen op rubberen kruiken en belly babywarmers.

Dus dan ben ik wel benieuwd wat voor een argumenten de beide kraamzorginstanties hadden/hebben.

Groetjes Marlene
 
ja ik had juist gelezen dat de belly warmer beter is.
en dat ze dit liever hebben dan die oude kruiken.
en die metalen kruiken worden afgeraden en dat je dan beter zo'n rubberen kan gebruiken ofzo.

ik dacht echt dat de belly warmer beter en veiliger is dus ben ook wel benieuwd waarom de kraamzorg afraad.

gr bri
 
ik heb de kraamzorg gebeld en ze zeiden inderdaad dat ze daar niet mee wilde werken ik heb gezegt dat ik absoluut geen kruiken wil omdat deze bij mijn jongste dochtertje gelekt hadden in bed.
ze zei dat ik maar moest wachten op het intake gesprek ik zeg dat is goed maar ze moeten wel met een hele goede reden komen vind ik. het is mijn kind mijn keuze en hun gaan na een paar dagen weer weg en anders stop ik hem zelf wel in het stopcontact.
groetjes patries
 
Mijn schoonzusje is gisteren bevallen en vandaag is kraamzorg gekomen. Zij heeft ook zo'n kruik en Kraamcentrum DAT gebruikt hem wel en is hier helemaal niet op tegen... Het schijnt dat de meningen weer erg verschillen van de kraamzorgen. Ik krijg hem ook  van mijn  schoonmoedertje en ik ga hem gewoon gebruiken... Hij is er toch niet voor niets..
 
Terug
Bovenaan