belly babywarmer

Hoi Patries,

Mijn neefje slaapt lekker.  Mijn schoonzusje is erg tevreden met die kruik. Het is ook zo lekker veilig. Er kan absoluut niets misgaan. Ze heeft er ééntje, omdat het op dit moment niet koud is.

Dus gewoon doen hoor. Jij bent nog altijd degene die daarover beslist. Het is tenslotten jouw kindje...

Groetjes,
Sabrina 35 wkn 1e kindje
 
4 uren is niet lang, een kruik blijft langer warm. Maar het is waar, die kruiken vind ik eigenlijk ook maar niks. Is wel steeds goed gegaan, maar ik vond het elke keer weer eng. Misschien koop ik hem ook voor een eventuele tweede kind!
 
Hallo,

ik ben zelf 4,5 week geleden bevallen van een gezonde zoon en ook wij hadden de Belly Warmer aangeschaft. Noch de verloskundige noch de kraamhulp deed hier moeilijk over; het enige dat werd aangegeven was dat we  de rubberen kruik (die van mij, hadden we bij de bevalling gebruikt) niet mochten gebruiken als de kleine in bed lag; alleen om zijn bed op te warmen. Dus schaf hem gewoon aan; wij hebben hem echter maar 1 keer gebruikt.....wij hebben een warm huis en gezien de temperatuur van de afgelopen weken is er dan geen kruik nodig en onze vent hield zich al snel op temperatuur. Veel succes met het maken van de keuze.

Groetjes Liz
 
ik heb het vandaag aan de vk gevraagd en van hun mag ik hem gewoon gebruiken de kraamcentrums kunnen mij niets opleggen omdat het mijn kind is en aangezien ik me niet veilig voel bij kruiken is dit een superoplossing.
dus gewoon kopen want ze kunnen mij niets verplichten.
groetjes patries
 
Terug
Bovenaan