<p>Ik moet gewoon even me ei en frustratie kwijt</p><p>Ik had voor ik zwangerschap een redelijk goede band met mn schoonmoeder niks aan de hand</p><p>Maar sinds ze weer dat ik zwanger ben wil ze alles gaan beslissen </p><p>Hoe de kamer word</p><p>Welke verf we moeten gebruiken</p><p>Maar nu komt nog het gene waar ik me mateloos aan irriteer ze vraagt om de dag ongeveer wanneer ze het haar zussen mag vertellen wij hebben uitdrukkelijk gezegd wij geven aan wanneer wij ons hier prettig bij voelen. Nu belt ze elke avond met die vraag, nog even en mijn emmer loopt vol</p><p>Het vertellen moet op haar manier en wanneer zij het wil. Ze was al bang dat het neefje van mijn vriend het eerder kwam te weten dan haar zussen want die staan volgens haar dichterbij en nee we hebben met beide totaal geen contact!</p><p>Als ze zo door blijft gaan sluit ik mij volledig af van haar doe dat nu al met stapjes anders staat ze straks elke dag op de stoep.... </p><p>Mijn vriend vind ook dat ze te ver gaat en zegt gelukkig hetzelfde als mij maar foi dit had ik totaal niet van haar verwacht...</p><p>Nog meer mensen waarbij het zo liep of juist anders </p>