bemoeials

Hallo Dames,

Hebben jullie ook zo'n last van het gebemoei van iedereen??? Ik word er af en toe mesjokke van. De eerste dagen heeft Tyche zo erg gehuild. We wisten er geen raad mee. Dus speentje uitgekookt en haar gegeven en nergens meer last van. Nu komt oma af dat dat helemaal niet goed is en dat ze maar moet gaan duimen.... zucht. Ik ben ook geen voorstander van een speen, maar haar duimpje is nog te klein. En ik kon echt niet tegen het gehuil..... zo hard en veel, echt krijsen zo zielig. Zo zijn er nog 100 dingen waarvan iedereen een andere mening heeft en ik wordt er knotsgek van! Ben ik de enige!!!

Liefs Kirsten, mama van Tyche

ja ik ken dat wel,vooral mn schoonmoeder kan er wat van,tenminste bij de vorige 2 kids,dit keer nog niet,maar ja ze is pas 2,5 week.
de vorige keer had ze commentaar op de borstvoeding,ik moest de fles gaan geven,zo kon ik tenminste zien wat ze binnen kreeg,iedere keer als ze huilden zij ze ,zie je nou ze heeft honger!om gek van te worden.
en wat die speen betreft,dat is makkelijker af te leren als duimen,mijn kids duimen heel veel,niks aan te doen,maar kan het ze niet af leren,een speen kun je uiteindelijk langzaam afbouwen.
mijn kleine meid krijgt nu ook een speentje,vind ze heerlijk,word ze rustig van,of het goed is,ik heb geen idee,maar ik doe waar ik me goed bij voel en waar zei zich goed bij voelt.     dus gewoon lekker je eigen gevoel volgen,is altijd het beste xxx diana

"troost je" je bent echt niet de enige hier nog 1 die er ook echt knetter van wordt.
maar dan minder van de schoonouders of ouders maar meer van de man af. wat doe ik fout? ga maar aan je moeder vragen die weet het teminste wel. douw de speen er in dan stopt tie met huilen , hou hem in de actieve houding ect ect ect

dus euh we zitten allemaal in het zelfde schuitje hoor. echt waar

hey hey..

ik luister er gewoon niet naar.
en luister naar MIJN moedergevoel want het is MIJN kind..
en zo leer ik tenminste ook me kindje door en door kennen..!

sorry maar F*ck the rest..

kussssssssssssssssssssssss

Hallo,

Zo heb ik een schoonmoeder, die heeft het maar over "vroeger". We leven NU en dingen zijn veranderd. ALs ze nu zeggen dat het op een bepaalde manier kan, dan zal dat wel. Maar nee volgens haar ligt hij niet goed, heeft hij het te koud, moet ik het anders doen. Bleehhh!! Gek wordt ik ervan. Zij vond het dus nu ook niet zo raar dat hij verkouden is. Want vroeger..... En bedankt, wrijf het er maar in. Ik wordt er ook moe van. En ik maak me ontzettend bezorgd om mijn kleine mannetje.

Groetjes Natasja

je moet er proberen boven te staan..
het is jullie kindje en jullie keuzes,niet die van een ander.!
jij bent de moeder en je moet doen wat jij dnekt dat goed is....

kusssssssssssssss

Hoi hoi,

Je moet doen wat jou gevoel je ingeeft!
Lekker schijt hebben aan de rest!
Als ze zich er zo graag mee willen bemoeien dan maken ze er zelf nog maar een!

Groetjes, Marieke

Terug
Bovenaan