Bemoeials

Wat heb je toch veel bemoeials op deze wereldbodem. Gister op mijn werk verteld dat ik zwanger ben. In je gezicht feliciteren ze je maar achter je rug geven ze commentaar dat het belachelijk is dat je nog een kind neemt (in mijn geval nr 4). Sinds wanneer onderhouden andere mensen je kinderen.
sorry moest dit effe kwijt
 
Geweldig toch zwanger van nummer 4. Wij willen zelf ook altijd een groot gezin. We zijn nu zwanger van nummer 2. Hopelijk komt voor ons ook nog een keer de 3de en de 4de. Maar voor deze zwangerschap hebben we in het ziekenhuis gelopen. En zoals we nu denken willen we dat niet weer. Als het niet spontaan gaat helaas dan blijft het er bij twee.
Maar misschien praten we later wel anders.
Maar laat ze lekker lullen. Jullie moeten ze zelf opvoeden en niemand anders.
Veel succes met de zwangerschap en geniet ervan.
 
Ik ben zwanger van nummer 1, maar ik vind dat iedereen zelf moet weten hoeveel kinderen er kunnen komen!! Wees blij voor diegene en ga niet achter iemand zijn rug om lullen, zo kinderachtig en onvolwassen!!!
 
ik ben nu zwanger van nummer 3 de oudste 2 zijn 7 en 9 en wat ik vervelend vind is dat ik constant hoor "ooo zal wel een ongelukje zijn" "Is het wel gepland" dat zijn de opmerkingen die ik heel erg vervelend vind die heb ik zeker niet met de eerste twee te horen gekregen. Waar bemoeien mensen zich toch mee. Gepland of niet dit kindje is zeker niet minder welkom dan de andere 2. Ik weet dat het moeilijk is maar probeer je er niets van aan te trekken. Veel succes met je verdere zwangerschap en van harte gefeliciteerd
 
Ja en als je maar 1 kind hebt dan is dat zielig en niet goed voor het kind. En als je binnen een jaar zwanger bent van je tweede is dat veel te snel en als...........enz. Niets van aantrekken.
 
bedankt voor jullie reacties, wat fijn om wat steun te krijgen en idd, ga er zeker van genieten vooral omdat het de laaste zal zijn en ze zoeken het maar uit.
liefs lorena
 
Terug
Bovenaan