Bemoeials

Laat ze maar kletsen,hoor...zolang zij jouw kids niet op hoeven te voeden en jij je werk doet zoals het hoort,mogen ze niet zeiken!
Gewoon genieten van je zwangerschap!!!
 
Hoi Lorena, ben zelf vandaag ook een beetje teleurgesteld op mijn werk. Vorig jaar ben ik na 6 weken zwangerschap helemaal ingestort en kon toen sommige dingen niet goed afsluiten en dat krijg ik nu weer allemaal te horen, omdat ik nu weer zwanger ben en me weer niet goed voel. Ik probeer me er maar niets van aan te trekken, ik ga me echt niet schuldig voelen dat ik zwanger ben, maar ben er zelf juist heel blij mee. Ach, net zoals in jouw geval, ze gunnen het je gewoon niet. Het zou leuk zijn als iedereen gewoon lekker blij voor je is, maar dat is nou eenmaal niet altijd zo. Ik wens je veel succes.
 
GEFELICITEERD!!!!!

Nou ik ben nu 23 week zwanger van nummer 5 en 6, we hebben al 4 kinderen en nu ben ik zwanger van een tweeling. HEerlijk toch een groot gezin, en als je het kan doen qua financieel, ruimte, liefde, tijd etc wie is een ander om te oordelen. De meeste vrouwen van tegenwoordig houden het bij 1 en kunnen die al niet aan!!!!!!!!! go for it!!!!! succes gr. jaqueline
 
ooh wat heerlijk zeg nummer 5 en 6, en idd heb collegas die het ook eerlijk zeggen kan net nummer 1 aan. maar ja de een kan het wel aan en de ander niet. ga gewoon lekker genieten van dit 4e wondertje.
 
hoi lorena,

ja dit komt mij ook erg bekend voor ben zelf moeder van 5 prachtige kinderen en nu bijna 33 weken zwanger van de 6e..... het gepraat achter je rug om of in je gezicht wat mij bezielt of het na tellen van de kinderen en hoor ze dan ook nog mompellen dat ik zwanger ben.... ach en weet je nu lach ik er alleen maar om als ze dan heel verbaasd reageren ik ben er trots op het was eeeeeen heeeeel bewuste keus.... mijn man heeft namelijk vorig jaar december een herstelopertatie ondergaan en was dus meteen al weer zwanger...... maar wat een ander ook zegt het gaat om wat jij wil en niet wat zij willen.... en het gezeur van kan jij je kinderen wel alles geven...... nou neem maar van mij aan meer dan menig mens hoor wat dacht je van de liefde en de band die de kinderen hebben.... mijn kinderen zijn zo trots dat ze nog een broertje krijgen en vertelllen het aan iedereen..... en dat is wat telt....... een tip die ik kreeg van een goede vriend was dan ook laat je de vreugde niet ontnemen en ook die woorden wil ik aan jou mee geven...... geniet er van liefs heddy
 
Terug
Bovenaan