<p>Ik heb niet echt een vraag hoor maar jeetje wat word ik de laatste dagen gek van al die mensen die altijd maar vinden dat ze het recht hebben wat te zeggen! Zit ik net bij de Chinees te wachten op mijn bestelling, even te whatsappen met mijn vriend thuis, begint er toch een vrouw naast me? </p><p>“Mag ik wat vragen?” </p><p>Jawel..</p><p>”Ja je bent wel erg jong he? ( zo jong ben ik niet ), en ik wil even tegen je zeggen dat je er niet alleen voor staat. Het komt allemaal goed, Je krijgt een baby he? Nou dan is het niet goed van je dat je zo op je telefoon zit, niet te vaak doen hoor.”</p><p>Maar echt op een toon dat je denkt van oké? Dus ik zeg van maar mevrouw ik zit gewoon even op me telefoon? En dan gewoon doorgaan met zeuren. En dit is maar 1 voorbeeld met wat ik toch allemaal te horen krijg de laatste tijd van wildvreemde mensen over wat hun wel allemaal niet vinden dat goed en niet goed is in mijn zwangerschap, word er echt een beetje gek van! </p><p> </p><p>Zo nou dat is er even uit hahaha ??</p>