ben 38 weken zwanger en nog steeds niet uit over de naam HELP!!!

Hoi Mandy,

Ik zou gaan voor MILAN, vind ik ook wel mooi passen bij de amen van je andere kinderen. Nou sucses met het uitzoeken.

Groetjes, Patricia

Hoi,
Moeilijk he die namen!!! Wij weten niet wat het wordt en hebben dus voor allebei een
naam bedacht. Die trouwens zo weer kan wisselen..... Bij onze zoon hebben we
2 weken van te voren nog gewisseld.. Van Jesper naar Quinten.
Dat kan dus allemaal. Volgens mij heb je niet zoveel aan onze adviezen want het is
zo'n beetje 50/50. Maar ik ga voor Milan. Die vind ik beter passen bij de namen van
je andere kinderen. Maar ja dat is persoonlijk he? En ach die eerste letters.
Mijn vriend en ik hebben allebei een M als eerste letter. Maakt niet uit toch?
Succes met beslissen en ik wens je een goede bevalling en een wolk van een zoon!!
Liefs Melanie 21.4wk van de 2e

Hoi Meltje,

Leuk om te lezen dat jij een zoontje hebt met de naam Quinten. Wij denken aan deze naam voor ons kleintje. Alleen vragen we ons af of mensen snappen hoe ze het moeten spellen. Moet je steeds uitleg geven over de spelling? Hoe waren bij jou de reacties op de naam Quinten?

Milan is een hele leuke naam.. Ben benieuwd wat je uiteindelijk hebt gekozen! Laat je het nog weten?

Groeten Patricia

dag meiden

bedankt voor de reacties we zijn er uit....
en wat het wordt hoop ik over een paar dagen te kunnen vertellen...

liefs mandy
39w en 5dg

Hooooi,

jaah ik leef nog hihi!!

ik hoop dat je voor milan hebt gekozen, zo'n stoere naam...en weet je, bij ons in lommel zeggen ze geen tim, maar tiem...lol!!!

ik wens je iig alvast een voorspoedige bevalling toe, en miss kunnen we een keer iets afspreken, als je dat leuk vind...

veel succes!!!

dikke kus Valerie, Nikki en Aimy

Terug
Bovenaan