Ben bang

Hoi meiden,

Wat ik nu ga zeggen is misschien wel een beetje egoïstisch, maar dat is niet zo bedoeld!!!
Ik las juist een aantal reacties op mijn vorig berichtje en daar stond in dat het kan zijn dat je cyclussen na het stoppen met de pil langer kunnen worden. Ik vind het echt erg voor de mensen die dat hebben echt waar, maar ik ben zo bang dat ik dat ook heb en ik weet dat deze mensen dat ook niet willen, maar ik wil dat ook niet. Ik weet niet hoe ik dat kan voorkomen, is daar dan niks aan te doen. Zo duurt het natuurlijk eeuwen voor je zwanger wordt.
Ik weet het, ik zit nog maar in ronde 1, maar toch verlies ik de moed al een beetje. Ik zou mezelf voor m'n kop willen slaan omdat ik dit geschreven heb, want ik weet dat er al zoveel mensen hier al zo lang bezig zijn, maar zo voel ik mij nu eenmaal.
ik wil mij echt verontschuldigen voor mijn egoïstisch gedrag, maar dit moest er nu eenmaal uit.
Ik ben gewoon bang dat ik nooit zwanger zal worden. Iedereen om me heen wordt of is zwanger, iedereen die ik dacht voor te zijn.
Het maakt mij echt zo bang he.
snik, snik, snik.
Liefs,
Bea

Tja Bea, je zult toch echt wat geduldiger moeten zijn denk ik, oftewel proberen. Bij mij heeft het zes maanden geduurd voor alles op regel was.

Veel succes....

Hoi Bea,

Inderdaad ik zit in ronde 6 en had ook niet willen weten dat ik zo lang moest wachten. Achteraf zijn die maanden toch wel weer snel gegaan en als je zwanger bent dan ben je deze periode al helemaal vergeten. Dus doe het lekker rustig aan. Je hebt jezelf er alleen maar mee als je er zo mee bezig bent. Hou moed ooit zal het jou dag zijn en reken maar dat die er komt. Je moet helaas wel wat geduld hebben. Dit is iets wat je helaas zelf niet kunt regelen je moet echt afwachten wat je lichaam met je doet.

Ik hoop voor je dat je dat je snel zwanger zult worden. In iedergeval heel veel sterkte met deze frustratie en misschien een geruststelling we hebben het allemaal wel eens even gehad...dit gevoel.

Liefs Bibi

Ja joh als je besloten hebt dat je graag kinderen wil zou je ze ook het liefst meteen morgen willen hebben, Maar ja zo werkt het niet. Ik ben nu een jaar bezig met aftrek van m,n miskraam. Maar ik kan het wel een beetje begrijpen en vooral als je cyclus ook zo onregelmatig wordt. Maar kom op jullie moeten er gewoon voor gaan en ja 1 maand is idd nog niet echt lang.

Hou moed
Veel liefs
Brenda

he Bea, begrijp het best hoor!
hopelijk kun je er toch wat afstand van nemen,ik had het ook na een paar maanden en heb er toen echt bewust wat afstand van genomen. geen vruchtbaarheidskalender meer bijhouden en ook niet meer opschrijven wat ik steeds voelde...dat gaf veel meer rust.
succes meid! ook jouw tijd en de mijne komt hoor!
gr. petra

ik ben ook in ronde 1 en snap het wel, ik moet mezelf ook in de kladden grijpen en proberen 'gewoon' door te leven er is tenslotte nog zoveel moois en interressants om mee bezig te zijn. En ik hou mezelf voor dat als ik eenmaal zwanger ben het ook nog 9 maanden gaat duren voor het kindje er is, weer wachten dus.

Hoi Bea,

Even om je toch weer wat hoop te geven.
Ik slikte jaren de pil en ben beide keren in de eerste ronde na het stoppen zwanger geworden.

Ik schrijf dit absoluut niet om dit mensen door de neus te boren die er zoveel moeite voor moeten doen, ik was superbang voor juist de problemen jullie hebben, maar heb geluk gehad.
Al denk ik dat iedereen zijn portie problemen wel krijgt, op een of andere manier, zo zitten wij met een doof dochtertje en HOPEN maar dat het dit keer wel "goed" zit.

In elk geval heel veel sterkte voor iedereen en veel geluk toegewenst.

gr. Angela

Hoi Bea, ik hoop voor je dat je cyclus goed is maar probeer je er niet te druk om te maken want dat kan averechts werken.
Het geeft niet dat je dit denkt,misschien denkt iedereen zo en jij zet het neer, schrijf maar lekker van je af hoor,

sterkte en ik hoop dat je snel zwanger bent (voor iedereen natuurlijk).

Liefs Po

Terug
Bovenaan