Ben bang

hey bea
ik ben nu 2 maanden gestopt met de pil mijn eerste cyclus was langer die was 45 dagen maar die van nu is gewoon weer 32 dagen. ieder lichaam is anders. je moet de moed niet opgeven ook als is het moeilijk. zet hem op
gr sappie

Hoi Bea,

Ik zit in ronde 1 en kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt hoor!
Ik denk ook wel dat het heel normaal is, en dat het vanzelf wel wat afzwakt.
In het begin is het heel spannend allemaal en dat blijft het natuurlijk ook wel, maar je leven moet weer even in z'n ritme terugkomen.
Maar goed, ik zit ook wel te tellen en te dromen hoor!
Maar ik moet ook nog even wachten.
Voor jou en iedereen natuurlijk heel veel succes en hopenlijk zijn we binnenkort allemaal zwanger..
Liefs Rebekka

Hoi Bea,

Ookal zit je in ronde 1, ik kan me jou gevoelens heel goed voorstellen.
Zelf heb ik de pil nooit gebruikt en heb zelf meestal een regelmatige cyclus van 28/30 dagen, maar zelfs dan is het geen garantie dat je gauw zwanger wordt.
Eerlijk gezegt heb ik veel steun aan deze forum, je kunt dan je frustraties lekker van je afpraten bij je lotgenoten en ook een ander kun je helpen.
Ik herkende in het begin mijn gevoelens in de verhalen van een ander en zodoende schrijf ik nu ook.
Houd moed meid, voor je het weet is het zover.

Groetjes, Nala

Hallo Bea,
Ik kan me jou gevoel ook goed voorstellen. Wat je wel vaker leest op het forum is dat je lichaam je ongelooflijk in de steek kan laten. Ik zit pas in ronde 2 en dacht in ronde 1 al dat het misschien raak zou zijn. Maar sinds ik gestopt ben met de pil heb ik steeds buikpijn last van mijn borsten etc. natuurlijk ben ik nu ook meer met mijn lichaam bezig. Maar ik werd dus gewoon ongi. Natuurlijk willen we allemaal het liefst snel zwanger zijn maar helaas is dat niet zo. 60 % raakt binnen een half jaar zwanger dus dan hebben we nog even te gaan en natuurlijk kan het nog langer duren. Ik hoop voor je dat je cyclus gauw op gang komt en dat je nu eerst maar eens gauw ongi mag worden dan zijn er weer nieuwe kansen toch? Maar het geduldig zijn is echt moeilijk heb ik ook last van. Mijn zusje is altijd heel erg bang geweest dat ze geen kinderen zou krijgen ze zit in de zorg en ja dan hoor je toch wel hele rare dingen. Ze heeft 2 kinderen en ze was bij de eerste na het stoppen met de pil in 1x zwanger en bij de tweede is ze 1x ongi geweest. Nou hoop ik dat ik haar vruchtbaarheid heb maar dat hoeft helemaal niet. Ik hoop dat het je steunt dat je niet de enige bent die het zo graag wil en dat we allemaal ongeduldig zijn. En ik was er in de 1e ronde ook zo heel erg mee bezig ben inmiddels al een beetje nuchterder van we moeten het toch afwachten. Succes met het zwanger worden in ieder geval. En tot horens op het forum.

hoi hoi,je zou echt geduld moeten hebben,want je lichaam doet toch wat die zelf wilt,ik begrijp het goed hoor dat je daar bang voor bent!maar het hoeft niet hoor dat je cyclus langer wordt en dan nog kan je zwanger worden hoor.ik ben nu in ronde 6 en mijn cucles was gelijk goed dus dat kan ook ik zou me niet te veel zorgen maken!want dat werk contra als je er echt te veel mee bezig houd duurdt het alleen maar langer kop op komt echt wel goed hoor gr manuela

Terug
Bovenaan