Ben bang....

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Wie herkent deze symtonen/ gevoel.

Ik ben nu 6 weken zwanger en heb sinds gisteren enkele druppels bloed verloren.
Niet de hele tijd en ook geen maandverband vol maar iedere keer een paar druppels.
Verder heb ik sinds gisteren ook een zeurderige pijn in de onderbuik, geen echte krampen.

Ik heb 2 jaar geleden een miskraam gehad met 13 weken en toen had ik echt serieuze en pijnlijke krampen, een soort weeen.

Weet nu niet wat dit moet voorstellen, maar ik word er erg onzeker van.
Herkent iemand dit? Ook als het fout af is gelopen, laat het me toch weten.

Bedankt, Elvira

hoi elvira,

bij mij is het met bruin bloed begonnen en daarna rood bloed,afgelopen maandag een echo gehad en het hartje klopte niet meer,en gisteren is het afgekomen.
ik hoop dat dit voor jou niet geldt! het is fifty fifty met bloed dus afwachten en anders even de verloskundige bellen,want het kan ook zijn dat er een vaatje gesprongen is want je baarmoederwand is nu erg doorbloed.

mier

Hoi Elvira,

Het hoeft niet altijd fout te gaan hoor! Ik heb met 6 en 9 weken ook druppeltjes bloed verloren. Ze zeggen dat de de baby zich aan het innestelen is, en somige verliezen dan wat bloed of roze afscheiding. Met 7,5 week  had ik een echo en het hartje kloptje. En met 10,5 week het hartje gehoort.

Als je het niet vertrouwd moet je gewoon je verloskundige bellen.

Ik ga voor je duimen dat het gewoon allemaal goed is. Succes met je zwangerschap.

Liefs Evelien

Hoi Elvira,

Gelukkig betekent bloedverlies niet altijd dat het mis is. Ik heb in deze zwangerschap bloedverlies gehad tussen de 5e en 7e week, en dat was behoorlijk veel.
Toch is het gewoon goed gegaan, inmiddels ben ik al ruim 31 weken zwanger!

Je kunt altijd je verloskundige bellen. Met 6 weken is er al hartactie te zien, dus je zou om een echo kunnen vragen.

Heel veel sterkte,

Liefs Sanneke

Hee Elvira,

Ben 7 wkn zwanger en heb gister ook bloedverlies gehad.
Het was eerst roze en s'avonds was het rood. Het was niet superveel bloedverlies maar ik heb ook buikpijn erbij.
Ben net wezen kijken en heb nu geen bloedverlies maar wel buikpijn.
Ik ga zo denk ik naar de eerste hulp en vraag om een echo.
Ik ben ook zo bang!!!

Gr Martine

martine het hoef niet altijd wat te betekenen te hebben! de helft loopt in een miskraam af maar de andere helft gewoon goed,sterkte en hoop dat alles ok is!

xxx

Hoi Elvira,
Ik herken het heel erg, ik ben nu bijna 6 weken zwanger en heb ook bloedverlies (minimaal). In december heb ik mijn eerste miskraam gehad bij 7 weken. Ik weet dat het  ook wel goed kan gaan bij bloedverlies. En buikpijn kan verschillende oorzaken hebben maar toch je gevoel.....Helaas kan je niets anders doen dan afwachten en je vk bellen voor een vroege echo. En op het forum je ervaringen uitwisselen.
Ik hoop echt dat het goed gaat voor je.
groetjes Jessica

Terug
Bovenaan