Ben bang....

quote: mammaluca reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-01-2008 11:51:30'));

Hoi Elvira,
Ik herken het heel erg, ik ben nu bijna 6 weken zwanger en heb ook bloedverlies (minimaal). In december heb ik mijn eerste miskraam gehad bij 7 weken. Ik weet dat het  ook wel goed kan gaan bij bloedverlies. En buikpijn kan verschillende oorzaken hebben maar toch je gevoel.....Helaas kan je niets anders doen dan afwachten en je vk bellen voor een vroege echo. En op het forum je ervaringen uitwisselen.
Ik hoop echt dat het goed gaat voor je.
groetjes Jessica

hoi jessica,

ben je gelijk weer zwanger geraakt?
ik hoor soms weleens dat het beter is om nog een cyclus af te wachten maar ik wil nu eigenlijk gelijk weer verder! ik heb vrijdag een miskraam gehad,het was met een week of 7 niet meer gegroeid

xxx mier

Hallo Mier,
Ja dat klopt, was zelf nogal verrast erdoor maar ben er erg blij mee. Wilde ook meteen weer zwanger worden na de miskraam. Ik heb dat dus ook echt aan de vk gevraagd, want ik dacht ook dat je beter een cylcus kunt wachten. Maar zij zei, als je lichaam er klaar voor is word je weer zwanger anders niet. En natuurlijk moet je er zelf ook weer klaar voor zijn.
Maar ik ben nu wel super onzeker, ik weet niet of dat anders zou zijn als er meer tijd tussen zou zitten.
Nou succes in ieder geval.
Groetjes Jessica

hoi jessica,

wat fijn dat je zo snel weer zwanger ben geraakt.
het vloeien wordt bij mij ook weer wat minder dus als het helemaal voorbij is gaan we er ook weer voor.

bedankt voor je reactie

xxx

Hallo lieve meiden,

Heel erg bedankt voor jullie reacties, het doet me goed om die te lezen.
Gisterenavond was de buikpijn best erg geworden.
Maar nu vandaag vloei ik niet meer en heb eigenlijk ook geen buikpijn meer.
Gisteren dacht ik echt "dat was het dan" maar nu krijg ik weer wat hoop.

Twee jaar geleden is het mis gegaan bij ons maar dat waren echt erge krampen en veel bloedverlies en dat was het de afgelopen dagen niet.
Ik ben nu 6 weken en morgen maak ik een afspraak bij de gyn.loog, om met 7 weken een echo te maken.
Om nu te gaan heeft denk ik geen zin omdat ze waarschijnlijk toch geen hartje horen.

Ik ben wel blij dat het weer beter gaat, ik werd er echt down van maar als het dan toch mis moet gaan dan ook liever zo snel mogelijk dan later in de zwangerschap.
Ik hou jullie op de hoogte.

Elvira

hoi hoi

de meiden die hier zeggen veel bloed te hebben verloren en toch nog zwanger zijn...
hoeveel is veel? zijn dat ook flinke klodders?

ik ben er eigenlijk van overtuigd dat dat de misrkaam was, maar omdat ik er verder geen buikpijn of krampen bij had... vraag ik me af of dat dan wel klopt?

ik ga er nog steeds vanuit dat het niet goed is hoor, maar ik moet vrijdag toch naar de gyn om mijn dossier op te halen, dus als er nog een sprankje hoop is, wil ik het toch zeker weten....

groetjes Carina

Hoi Carina,

Ik heb tussen de 5e en 7e week iedere dag bloedverlies gehad, continue.
Heb echt maandverband moeten gebruiken, en er zaten ook wel eens klonters bij.
Ik heb totaal geen bruinverlies gehad, maar dus echt helderrood bloedverlies. Na die 2 weken is het gestopt en gelukkig nooit meer teruggekomen.

Heel veel succus!!

groetjes Sanneke

PS: ik heb er trouwens geen krampen of buikpijn bij gehad, alleen bloedverlies.

quote: carina1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-01-2008 19:42:41'));

hoi hoi

de meiden die hier zeggen veel bloed te hebben verloren en toch nog zwanger zijn...
hoeveel is veel? zijn dat ook flinke klodders?

ik ben er eigenlijk van overtuigd dat dat de misrkaam was, maar omdat ik er verder geen buikpijn of krampen bij had... vraag ik me af of dat dan wel klopt?

ik ga er nog steeds vanuit dat het niet goed is hoor, maar ik moet vrijdag toch naar de gyn om mijn dossier op te halen, dus als er nog een sprankje hoop is, wil ik het toch zeker weten....

groetjes Carina

Hoi Carina
Tijdens deze zwangerschap in het begin ech veel bloed verloren nu 37 weken zwanger , het enige verschil nu was dat het vloeien naar 2 dagenop hield en bij mijn miskramen het vloeien doorging tot ongeveer 3 weken.
Bij de gyn zo ie zo om echo vragen om uit te sluiten dat alles echt weg als het toch een miskraam blijkt.
Hoop dat ik je vraag heb kunnen beantwoorden.
M.L

Terug
Bovenaan